Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maxiweb nede??

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Også jeg fatter ikke hvad der kan være sket med Jannick - han har altid svaret hurtigt og korrekt. 

Jeg har skrevet før da jeg købte et domæne (flere gange) og har aldrig nogensinde hørt noget igen, så jeg har komplet modsatte oplevelse. Det er flere måneder siden jeg skrev vel og mærke.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:
Og han koster mange firmaer dyrt

Kan de jo bare sagsøge ham for, det er et enkeltmandsfirma så det er en smal sag, han har været online her adskillige gange og er udemærket godt klar over at lokummet brænder. Minder lidt om "needhost" sagen, han sked sine kunder et stykke og mange mistede deres data. Var dog nemmere for alle bare at maxiweb/jannik meldte ud hvori problemet er så det kan blive løst.

 

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal siges at jeg IKKE kender jannick personligt eller forretningmæssigt.

Sidst jeg gjorde ham opmærksom på nogle ting i marts måned.

Hans sidste svar til mig var:

25. marts 2012

Jeg oprettede en "ticket"

I kan prøve her:

https://maxiweb.zendesk.com/home

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Angrybird:
Synes jeg bestemt også. bare trist at han går under jorden som han har været siden den 14... Og han koster mange firmaer dyrt.

vh AB

Hold nu op. Du behøver ikke skrive, hvis du ikke har noget konstruktivt at bidrage med. Du har ingen dokumentation for, at MaxiWebs nedbrud koster mange firmaer dyrt. Du begynder også pludselig at inddrage Janniks etniske ophav, som om det overhovedet spiller nogen rolle i det her.

Jeg synes, vi skal lade tvivlen komme ham til gode. Han har, som andre også siger, altid været hurtig på tasterne og utrolig hjælpsom. Han har meget goodwill at tære på.

Jeg forstår selvfølgelig godt jeres frustration.

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mærkeligt.. Hvis det var mig ville jeg have skiftet host, og det skulle være lige nu. De svare ikke på mails, telefon, og er nede i flere dage.. Drop Maxiweb og skift til et andet. MLHosting, unoeuro, meebox osv. er gode.. :)

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Hold nu op. Du behøver ikke skrive, hvis du ikke har noget konstruktivt at bidrage med. Du har ingen dokumentation for, at MaxiWebs nedbrud koster mange firmaer dyrt. Du begynder også pludselig at inddrage Janniks etniske ophav, som om det overhovedet spiller nogen rolle i det her.

Jeg synes, vi skal lade tvivlen komme ham til gode. Han har, som andre også siger, altid været hurtig på tasterne og utrolig hjælpsom. Han har meget goodwill at tære på.

Jeg forstår selvfølgelig godt jeres frustration.

Hvordan kan du ikke vide jeg har flere Webshops hostet hos ham?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Esrum
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan Pedersen:

Mærkeligt.. Hvis det var mig ville jeg have skiftet host, og det skulle være lige nu. De svare ikke på mails, telefon, og er nede i flere dage.. Drop Maxiweb og skift til et andet. MLHosting, unoeuro, meebox osv. er gode.. :)

Det kan du jo have nok så evigt ret i - men folk har desværre ikke længere noget der skal hostes da alle deres data ligger indefrosset på maxiweb's servere vis ikke de helt er blevet skyllet ud.

Så må Jannick sgu se at mande sig lidt op over sin konkurståge og evt. få forhandlet sig frem til et transfer window hos sin server leverandør.

Jannick få din effin røv til tasterne - vi er flere behjælpsome über geeks herinde der kan hjælpe de stakkels Aminoer vis data du hoster, videre i systemet - des før des billigere for dig. Men melder du ikke ud nu, om så alt data er mistet - vil ingen sgu da nogensinde turde at tage dig seriøs igen.

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

I sådan et tilfælde hvor man hverken hører noget og ikke har adgang til MaxiWeb så kan det tyde på at hans side muligvis er blevet hacket.

Jeg ville nok skifte alle password osv som er brugt til MaxiWeb.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:
Hvordan kan du ikke vide jeg har flere Webshops hostet hos ham?

vh AB

Hvorfor skriver du så ikke 'koster min(e) virksomhed(er) dyrt', hvis det er det, du kan bevise?

Nok off topic fra min side.
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

gizzza:
I sådan et tilfælde hvor man hverken hører noget og ikke har adgang til MaxiWeb så kan det tyde på at hans side muligvis er blevet hacket.

Det er 100% ubegrundet og noget du tager ud af den blå luft! Fuldstændig unødvendigt. Der er ikke andet at gøre, end at håbe, at Jannick meget snart finder jordens overflade, uanset grunden til han er væk i øjeblikket. Hvis ikke han gider arbejde med webhosting mere, må han kontakte mig, så vi kan finde ud af noget, så alle hans kunder ikke lades i stikken.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)