Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maxiweb nede??

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolai Schlenzig:

sats:
Maxiweb svarer ikke på henvendelser. Kan det hjælpe at kontakte Leasingweb direkte?

Jeg synes du skal blive ved med at kontakte MaxiWeb pr. mail og telefon.

Du får næppe noget ud af at kontakte LeaseWeb direkte, da de ikke kender dig, og kun udleverer data til MaxiWeb og evt. politiet ved kriminelle handlinger. LeaseWeb har såmænd nok slet ikke adgang til dine koder, da det er noget MaxiWeb styrer suverænt - medmindre de videresælger LeaseWebs ydelser direkte, i eget navn. Det skader dog ikke at prøve, men sørg for at din henvendelse er sober og konkret.

PS: Hvis du ikke har MaxiWebs telefonnummer, kan man finde dette via DK-Hostmaster:

Name: Webname V/Jannik Hansen
Address: Hovedgaden 115
Postalcode: 4520
City: Svinninge
Country: DK
Phone: +45 31 55 56 64 begin_of_the_skype_highlighting            +45 31 55 56 64      end_of_the_skype_highlighting

Yes

Ja ikke første gang vi hører om noget lignede

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der har hørt noget fra Maxiweb, så må i meget gerne skrive her. - så slipper han for at vi alle sammen prøver at ringe til ham.

mvh
Eric

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eric

Tror desværre det er forgæves, har forsøgt rigtig meget via telefon + der ligger mails til dem, samt besked her på amino.

Jeg har flyttet mine sider nu, havde heldigvis back-up af 99%.

Vil råde dig til at gøre det samme hvis du har bare en smule back-up...

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

sats:

Hej Eric

Tror desværre det er forgæves, har forsøgt rigtig meget via telefon + der ligger mails til dem, samt besked her på amino.

Jeg har flyttet mine sider nu, havde heldigvis back-up af 99%.

Vil råde dig til at gøre det samme hvis du har bare en smule back-up...

Har ingen backup - det undre mig lidt at Jannik ikke giver updates i denne tråd, da han ellers plejer at være en aktiv Amino.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

I Jannik's (ejeren af Maxiweb) Amino-signatur står der et andet telefonnummer end Maxiweb's registrantinfo. Det kunne man måske prøve.

7199 1020

Jannik har været på for nogle timer siden, så mon ikke man kan få kontakt med ham - medmindre han skjuler sig :o)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:

I Jannik's (ejeren af Maxiweb) Amino-signatur står der et andet telefonnummer end Maxiweb's registrantinfo. Det kunne man måske prøve.

7199 1020

Og hvis man læser hans profil herinde, kan man finde denne besked:

Du kan altid fange mig på jh@webname.dk eller på telefon: 77 34 85 84

Håber han er OK, og ikke ligger på hospitalet efter en ulykke. Det er ved at være mange dage efterhånden...

Held og lykke med jeres sider, alle sammen. Håber de snart er oppe igen!

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille update: Jeg har tilbudt Jannik at hjælpe ham med at komme ud af det her rod, da det må være mindst lige så stressende for ham som det er for os andre, det har han naturligvis valgt ikke at svare på. Mine tanker går mest lige nu på om han er okay, og ikke gået ned med stress eller sådan. -dog har han vist aktivitet på internettet, så en ulykke har der heldigvis ikke været tale om.

Er der nogen mulighed for jeg kan flytte mit domæne fra maxiweb på trods af de er offline?

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Eric aka Seiven:
Er der nogen mulighed for jeg kan flytte mit domæne fra maxiweb på trods af de er offline?

Det er der et enkelt svar på: Ja. 

Hvis du har backup af dine sites og indhold af eventuelle mailkonti, kan du godt flytte, selv om Maxiweb ikke skulle komme online igen.

Har du backup af data, opretter du blot dine websites hos en anden hostingudbyder, inkl. mailkonti.

Herefter får du hos DK-hostmaster skiftet navneserver via en såkaldt redelegering.

Det gør du her

Herefter er du kørende med dine sites igen.

Har du ikke taget backup af dine sites, som du burde, har du ikke mulighed for bare at flytte. Så er det bare at starte helt forfra, eller at håbe på, at den nedbrudte hostingudbyder kommer op at køre igen, så du kan hente dine data.

Håber du kan bruge det. :)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Eric aka Seiven:
Er der nogen mulighed for jeg kan flytte mit domæne fra maxiweb på trods af de er offline?

Det er der et enkelt svar på: Ja. 

Hvis du har backup af dine sites og indhold af eventuelle mailkonti, kan du godt flytte, selv om Maxiweb ikke skulle komme online igen.

Har du backup af data, opretter du blot dine websites hos en anden hostingudbyder, inkl. mailkonti.

Herefter får du hos DK-hostmaster skiftet navneserver via en såkaldt redelegering.

Det gør du her

Herefter er du kørende med dine sites igen.

Har du ikke taget backup af dine sites, som du burde, har du ikke mulighed for bare at flytte. Så er det bare at starte helt forfra, eller at håbe på, at den nedbrudte hostingudbyder kommer op at køre igen, så du kan hente dine data.

Håber du kan bruge det. :)

Dbh. John

Jeg har ca 50% backup, dog har jeg ikke backup af alle mine mails. damn. - men emailen var via roundcube, er der nogenchance for at de har lidt backup? eller var det Maxiweb der stod for alt det?

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Eric aka Seiven:
Jeg har ca 50% backup, dog har jeg ikke backup af alle mine mails. damn. - men emailen var via roundcube, er der nogenchance for at de har lidt backup? eller var det Maxiweb der stod for alt det?

Benytter du Outlook med brug af Outlook datafil, har du alle de indkomne mails.
Har du brugt webmail er du desværre seriøst ramt.

Jeg kan desværre ikke komme med noget brugbart bud på muliglighederne for reetablering af mails fra Maxiwebs eller Roundcubes setup, da jeg ikke bruger dem.
Vi benytter selv egen Exchange server med daglig backup. Skulle vi endelig overlade håndtering af mail til andre, ville det blive til Microsoft og deres Office 365.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)