Køb et Amino Sponsorlink
Har to sider hos Maxiweb.dk. Jeg har ikke kunne åbne siderne eller logge på FTP i to dage. Er der nogen der har samme problem? Er ejerne af Maxiweb mon til at træffe her på amino?
Har om det før.
Ja ejeren er her på Amino.
Malerfirmaet Råd & Mal - Maleren fra Slagelse - Kunderne siger ?
Jeg tror det er selve server-udbyderen, som har problemer... Leaseweb.net er også nede (der hvor maxiweb.dk tracer hen til).
mini-pc.dk - Vi har mk809ii mini pc og rc12 airmouse keyboard på lager
Læs mere her: http://www.amino.dk/forums/t/149562.aspx?PageIndex=2#1078616
Venlig hilsen
Per ThomsenThomsenMediawebdesign - korrekturlæsning
Jens:Jeg tror det er selve server-udbyderen, som har problemer... Leaseweb.net er også nede (der hvor maxiweb.dk tracer hen til).
Deres hjemmeside er ikke på leaseweb.net, men findes på leaseweb.com
Christian Reupke
NETsite A/S Domæne - Webhotel - VPS / Virtuel Server
Christian Reupke:Deres hjemmeside er ikke på leaseweb.net, men findes på leaseweb.com
Ja, der var jeg for hurtig. ReverseDNS navnet på serveren er leaseweb.net - men den resovler så ikke til nogen adresse.
@Jens-> Ved ikke helt hvad det du skriver betyder, men tror du jeg kan regne med at det er en midl. fejl - eller...?
Men hvad kan man så gøre? Maxiweb svarer ikke på henvendelser. Kan det hjælpe at kontakte Leasingweb direkte?
Det er skide træls, er der nogen der ved hvordan man omgår deres "Safe mode" så man kan bruge diverse plugins til wordpress?
Partner i www.tekstspot.dk.
Det er lige meget, om du bestiller 1,2,5 eller 200 artikler, vi har dem klar om 5 dage.
sats:Maxiweb svarer ikke på henvendelser. Kan det hjælpe at kontakte Leasingweb direkte?
Jeg synes du skal blive ved med at kontakte MaxiWeb pr. mail og telefon.
Du får næppe noget ud af at kontakte LeaseWeb direkte, da de ikke kender dig, og kun udleverer data til MaxiWeb og evt. politiet ved kriminelle handlinger. LeaseWeb har såmænd nok slet ikke adgang til dine koder, da det er noget MaxiWeb styrer suverænt - medmindre de videresælger LeaseWebs ydelser direkte, i eget navn. Det skader dog ikke at prøve, men sørg for at din henvendelse er sober og konkret.
PS: Hvis du ikke har MaxiWebs telefonnummer, kan man finde dette via DK-Hostmaster:
Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net