Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af website

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg skriver i håb om at høre om i vil dele ud af jeres erfaringer med it firmaer som laver hjemmesider, er der nogen i evt. kunne anbefale eller måske endda fraråde?

På forhånd tak

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Scan0718

Hvis du vil gøre dig nogen som helst forhåbninger om at få noget fornuftigt ud af dit indlæg er du nød til at uddybe en smugle :)

Jeg kan se at du stadig er helt ny bruger her på Amino, så et godt velkomst råd er, at jo mere konkret du er i dine indlæg/spørgmsål - Jo bedre mulighed har vi andre for, at give dig et svar du kan bruge det til noget :) 

Du kan f.eks. prøve ganske kort at beskrive hvad det er du eftersøger. Er det en webshop, en blog eller noget helt andet du er ude efter? Vil du gerne sælge noget eller blot videreformidle information? Hvad er i det hele taget intentionen med hjemmesiden?

Hvis du er nervøs for at "fortælle for meget" og at andre skal stjæle dine idéer, kan jeg berolige dig med at Amino faktisk er et sted med ret anstændige mennesker :) Men ellers kan du jo nøjes med at fortælle det du har lyst til. Det er heldigvis et frit land :)

Jeg håber du kan bruge rådet og hjertelig velkommen til Amino!

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første så tak for din tid, jeg skal lige ind i tingene for som du kan se er jeg helt ny på sitet og også omkring det at etablerer en virksomhed

Jeg har meget længe ville starte mig eget, skabe arbejdspladser for folk og dermed bidrage med mere end som jeg i øjeblikket gør som tømrer. Nu er det lykkedes mig at opbygge det netværk som det vil kræve for at mit projekt har en kundekreds at starte op på.

Da jeg fik bekræftigelse på min ide og fik sat samarbejdet igang med det netværk, så var det af jeg tog kontakt til evt. fremtidige virksomheder som vil benytte sig af det her projekt og det respons jeg har fået har virkelig givet mig lysten til at få det her realiseret.

Nu er det jeg vil høre lidt fra folk som har erfaringer med at starte en online virksomhed og lidt om hvad det kræver at få en hjemmeside op at køre. Det allervigtigste for mig er at det er folk der vil det og tror ligeså meget på projektet som jeg selv gør.
Du kan sammenligne hjemmesidens funktion af det vi idag kender lidt som jobzonen


Hvilke folk er det helt præcist man skal arbejde videre med inde for det her område?

På forhånd tak

Mvh. Philip Munkesø 

Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varmt anbefale Steffen Daleng, han er vildt dygtig til at lave hjemmesider, og billig..

Skype: steffendaleng
Phone: (Denmark) +45 31.481.373
Web Danmark: www.profitize.dk

Mvh
Dansk Parkeringskontrol
www.dpkontrol.dk

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Scan0718:
Nu er det jeg vil høre lidt fra folk som har erfaringer med at starte en online virksomhed og lidt om hvad det kræver at få en hjemmeside op at køre. Det allervigtigste for mig er at det er folk der vil det og tror ligeså meget på projektet som jeg selv gør.
Du kan sammenligne hjemmesidens funktion af det vi idag kender lidt som jobzonen

Et sted at starte er for mange ved at tage en kik på økonomien. Simpelthen finde ud af hvor meget plads er der i budgettet til at etablere hjemmesiden. En hjemmesiden i dag, alt ud fra funktionalitet, opsætning, design og 1000 andre ting, kan koste alt fra 0 kr- 10.000.000kr, så alt er muligt og intet er umuligt ;)

Hvis du har lyst, er du velkommen til at skrive en privatbesked til mig og få en snak om det. Er sikker på jeg kan sparke dig i den rigtige retning :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)