Køb et Amino Sponsorlink
Hej. Jeg kan se at flere herinde ligesom jeg kun har udfyldt 90% af deres profil. Her vil jeg spørge, hvordan jeg opnår de sidste 10%, da jeg simpelthen ikke kan se mig ud af det
Det kunne evt. være der er et kendt sted, der for det meste mangler at blive udfyldt?
Det spørger jeg også om! :(
De bedste hilsner
Mohammed
Du tegner en tegning, og sender den til Thorborg
Jeg kan se, at du mangler en blog i din lange række af badges... Så mon ik det er de sidste 10%?
Billige designer Solbriller hos Customfit.eu
Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...
Nope. Det var åbenbart ikke det
Du manglede at vælge land, det har jeg gjort for dig.Og så mangler du at skrive hvad din virksomhed hedder.Har du ingen, så skriv "ingen".
Mangler du et gratis værktøj til at lave Fakturaer i?Opret gratis Dinero konto i dag
Martin Thorborg: Du manglede at vælge land, det har jeg gjort for dig.Og så mangler du at skrive hvad din virksomhed hedder.Har du ingen, så skriv "ingen". De bedste hilsnerMartin
De bedste hilsnerMartin
Hvordan sletter man sin virksomhed? Det er der mange der ikke kan finde har jeg på fornemmelsen, heller ikke mig selv.
vh AB
Super mange tak for hjælpen
Angrybird:Hvordan sletter man sin virksomhed? Det er der mange der ikke kan finde har jeg på fornemmelsen, heller ikke mig selv.
Du kan se hos mig står der "Fra Trytheme.com" det har jeg prøvet at komme af med det.
Angrybird: Du kan se hos mig står der "Fra Trytheme.com" det har jeg prøvet at komme af med det. vh AB