Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering på facebook??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej;-)

Jeg har oprettet en facebook side (som alm.) med mit firma, nu har jeg lbestilt det der "annoncering" på siden (eller hvad man siger)..

Men hvordan kan jeg se at jeg lovligt må sælge på siden?

 - grunden til jeg har oprettet den er kun midlertidigt, ind til min hjemmeside er oppe at køre.. og da jeg først havde meldt mig på en gruppe og fandt ud af at man ikke må "drive forretning" på facebook, med mindre man betalte for det...

Og det vil jeg selvf. gerne, er bare en smule bange for jeg har gjort noget forkert..

Så jeg søger nogen der kan fortælle mig hvordan jeg gr det rigtige ( syns nemlig ikke jeg kan læse mig til det).. oprette evt. et album så jeg kan sælge nogen af mine ting lovligt.

Håber ikke det var for roddet;-)

Lotte

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte,

Du har hørt for mange skrøner... Man må gerne oprette en facebookside og sælge alt det man vil.

Så gør det, og vent med annoncering til du føler dig hjemme.

www.facebook.com/pages/create.php

Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Også nå det er et firma??

Jeg ville jo gerne sælge mine ting via FB indtil min webshop er oppe, er det så lovligt på en ALM. fb side??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lotte:
Jeg ville jo gerne sælge mine ting via FB indtil min webshop er oppe, er det så lovligt på en ALM. fb side??

Jeg vil faktisk mene det modsatte af hvem den anden. Jeg mener at det ikke er lovligt at sælge ting via facebook, medmindre man har en speciel ''applikation/side'' - mener jeg har set et modul/applikation på et tidspunkt.

Men du må jo gerne linke fra siden til din webshop, og sælge det via webshoppen - uden tvivl.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge facebook selv, så skulle det være lovligt, dog gennem en app :-) hvis man skriver "sell on facebook" på google er der en del hjælp at hente ifm apps og regler :-)

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)