Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Alt det andet om at starte virksomhed"

Indretningsdesigner til kontor

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 1.011
Tilmeldt 11. nov 08
Indlæg ialt: 182

Skrevet 20-04-2012 kl. 10:57

Hej

Jeg ved ikke om dette er rigtig placeret, men jeg søger en indretningsarkitekt til at gøre noget ved vores kontor. Vi er oprindelig en iværksætter virksomhed som altid har sat tæring efter næring og indretning af vores kontorer har aldrig været i højsæddet. Her 10 år efter vi startede har vi kontorlokaler på en af københavns dyreste adresser og stor succes, men vores kontor(udstyr) etc. ligner stadig en iværksætter biks og vi har brug for et input til at gøre vores kontorsetup til en funktionel og lækker oplevelse. Størrelsesmæssigt så drejer opgaven sig om 20 arbejdspladser og tilstødende lokaler. Er der nogen der kender nogen de vil anbefale til denne opgave?

/Arco

Amino-karma 769
Fra Randers
Tilmeldt 7. mar 10
Indlæg ialt: 177
Amino Plus
Gün Üret
Fra Escalate A & M
Skrevet 20-04-2012 kl. 11:04
Hej

Kontakt Henriette Leth. Hun er uddannet indretningsdesigner og utrolig dygtig. Hun har vundet flere priser med hendes designs.

Hils hende fra mig af. Hun kan træffes på +45 60614698

God weekend, når du når så langt.
Amino-karma 453
Fra Kolding
Tilmeldt 26. mar 10
Indlæg ialt: 101
Amino Plus

Jeg kan godt anbefale Heidi fra Kamp Gottenborg: 20 71 14 92.

Din professionelle tyskoversætter. Oversættelse dansk-tysk og engelsk-tysk.

Se mere på www.kk-text.dk

Amino-karma 4
Tilmeldt 25. apr 12
Indlæg ialt: 1

Tine Guldbrandsen
Skrevet 25-04-2012 kl. 22:02

Hej Arco,

Jeg er selv indretningsarkitekt, dog stadig under uddannelse. Jeg har tidligere arbejdet som indretningsarkitekt i Spanien, og har også haft nogle opgaver herhjemme i dk ved siden af studiet.

Hvis du er interesseret, kommer jeg gerne forbi jeres kontor og udarbejder et forslag ganske gratis. Hvis i synes om det, udfører jeg det til en god pris.

Du meget velkommen til at kontakte mig på tine.guldbrandsen@gmail.com, hvis du vil høre mere.

Med ventig hilsen

Tine

Amino-karma 3.623
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. mar 10
Indlæg ialt: 478

Anders - Meebox
Fra Meebox ApS
Skrevet 25-04-2012 kl. 22:15

Jeg kan på det varmeste anbafale http://www.movement.dk/ - check referencerne på deres website, de taler (i mine øjne) for sig selv. 

Med venlig hilsen / Best Regards

Anders Eiler,  Meebox - Webhotel & Cloud Servere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af: