Køb et Amino Sponsorlink
Jeg søger noget software (kunne være excel) hvor jeg kan foretage en automatisk bankafstemning.
Jeg forestiller mig at have to filer - 1) fra bank-kontoen i finansbogholderiet og 2) downloaded fil fra banken.
Disse to filer skal matches så jeg kan se hvori differencen består.
Hej.
De fleste systemer kan importere CSV-filer.....og så stemmer banken bare altid.
MvH
Peter
Integration til din netbank
Med Visma Avendo eAccounting kan du nu spare en masse tid på din afstemning i din netbank. Hvis du er Danske Bank kunde, kobles dine ind- og udbetalinger i din netbank automatisk sammen med dine kunde- og leverandørfakturaer i Visma Avendo eAccounting.
Mvh Danmag v/ Daniel Gadus - maler i Århus.
Maler i Århus med fokus på kvalitet og pris. Danmag tilbyder også salg og udlejning af professionelt Airless sprøjteudstyr. Sprøjteanlæg til salg.
Hej Ole
Med e-conomic online regnskabsprogram kan du foretage automatisk bankafstemning. Kunne det være noget for dig?
Hvis du vil teste e-conomic, kan du prøve programmet gratis i 14 dage.
God dag.
Sisse Hansen
Kommunikationskonsulent hos e-conomic
Det kan også nemt laves i Excel.
VH. GrN.dk
BalleDyreklinik.dk - dygtig dyrlæge i Silkeborg - Amino rabat 5%
Med Dynaccount kan du nemt bankafsteme . Du kan let importere alle dine bankposteringer fra din netbank som en CSV fil hvorefter de konverteres til bilag og efterfølgende bankafstemmes i regnskabet.
Der er 2 mdr. gratis prøve på systemet, men du kan også vælge at prøve vores live demo på forsiden, hvis du gerne vil prøve uden at skulle oprette en bruger :)
Dbh Thomas
Hejsa.I web-regnskab har du mulighed for at importere en excel fil til din kassekladde og derigennem bogføre ud fra banken som peter foreslår.Pris kun 49 per måned, prøv gratis først i 14 dage hvis du har lyst:-)Ring eller skriv bare hvis du vil høre mere.Mvh Thomas
Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!
Vi har også udviklet software, der kan hjælpe dig med bank afstemning.
Programmet hedder iConomy, og vi har netop lavet en video, der viser hvordan
bankafstemningen laves let og automatisk.
Se nærmere her:
http://www.youtube.com/watch?v=mki7p5NLaXI
Med venlig hilsen
Lars Heise
En lille rettelse til link til video
Mvh Lars Heise
Lars Heise: En lille rettelse til link til video Mvh Lars Heise
kan systemet også køre på server