Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iMac eller PC?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle.

Hvad foretrækker i? iMac eller PC? Og hvorfor?

Jeg tænker til at arbejde på.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 21:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fortrækker en MacBook fordi den virker og er til at have med på farten.

 iPhone 6

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 21:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Kommer fuldstændig an på hvad du skal bruge den til og hvilke behov du har!?

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 22:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger af hvad du er til?

SM eller blid?

Håndjern eller frihed.

Design eller funktionalitet.

Spøg til side.

Jeg foretrækker selv PC, har haft Mac før i forbindelse med min uddannelse, men har aldrig brudt mig om den.

Jeg er aldrig kommet over at man f.eks. skal "smide" usb-enheder i skraldespanden for at tage dem sikkert ud. Big Smile Helt ærligt, what's up with that.`:)

Kommer snart...

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 22:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Nordahl:

Hey alle.

Hvad foretrækker i? iMac eller PC? Og hvorfor?

Jeg tænker til at arbejde på.

Nok mere på sin plads at spørge om hvilket OS ;-)
Mac er jo blevet til en PC i dag (bare kik på indmaden)

Jeg er helt klart windows mand, og kommer sikkert aldrig til at skifte, da der er alt for mange programmer jeg ikke vil undvære eller genanskaffe, desuden virker mac os meget anderledes og ikke bedre, så hvorfor starte forfra igen :-)

Har flere venner som har købt Mac.. den sidste ville gerne ha min hjælp til at ligge windows ind på hans nye imac 27" så han kunne skiftet mellem "mac os" og "windows os" da han savende nogen af sine pc programmer.. sidst jeg mødte ham sprugte jeg om det fungerede med at skifte.. hvor efter han gik til bekendelse at nu køre han kun windows på sin 27" iMac ;-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolay:

Hej

Kommer fuldstændig an på hvad du skal bruge den til og hvilke behov du har!?

KUN arbejde, så jeg kan trække den fra i skat :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Nordahl:

Hey alle.

Hvad foretrækker i? iMac eller PC? Og hvorfor?

Jeg tænker til at arbejde på.

Jeg fortrækker PC de holder generelt til mere 

de utral books som også Mac kaldes er der lidt minus ved 

Batteriet tid kort de fleste under 10 timer batterie på , de er simpelthen for tynde , men selvfølgelige kan man så købe 2 batterier , men de er stadigvæk tynde så man skal virklige tænke sig om når man bevæger sig 

jeg vil hellere have en lidt trykkere og de holder 18 - 20 timer batteriet da man tit er på farten mere end 8 timer 

de er jo tynde vis sider i tog skal man tænke på der kan forkomme stød 

vis du sider i toget er det bedste der er vis vandafvisendehed vis lige kommer lidt vand wupti den går ud 

de fleste Mac er simpelthen for tynde vis du er på farten , de ser smarte ud på cafeen og vis er på kundebesøgene 

der er nok Power i PC , men folk der ikke sider i tog er på farten og ikke skal tænke på holdbarheden i computeren kan den være et udmærket valg med en MAC computer 

Vis bare skal side der hjemme er det nok bedste med en stationær computer PC , men jeg ved ikke alt om Mac computer det kan godt være de laver stationære computer 

der er mange der arbejder i tog så ville jeg klart vælge PC , da de er lidt tynder generelt MAC computer  , hvilken forhold arbejder man under er noget det man skal tænke over også vælg af computer vi skal alle samme arbejde  

Om Mac er hurtigere på nogle måder det vil jeg ikke mene den korte tid min holdte synes jeg den virket ikke hurtigere end en PC , men jeg havde den ikke langt tid da jeg sider i tog og bus der kan jo forkomne lidt hårde opbremsning ja så lidt stød skal den jo kunne klare vis jeg skal have en computer , så jeg vælger afgjort en PC og en massiv model der holdbar og en model der vejre meget mere end en standard MAC computer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 22:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Nordahl:
KUN arbejde

Ja men hvad skal du lave på den?
Hvilke programmer?
Skal den med på farten, og i så fald hvad krav er der når du er på farten.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 22:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg foretrækker Windows frem for Mac

Computere, som kører på Windows, er generelt billigere, acceptere flere programmer end en Mac og så holder den lige så godt

Men det er jo lidt et personligt valg, da en PC og en Mac jo stort set kan det samme
 

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 22:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

har været glad for min pc siden 1995, men da jeg tog springet for 3 måneder siden og købt en macbook air fortrød jeg at jeg ikke havde gjort det for 10 år siden. den er SÅ MEGET mere bruger venlig og behagelig, desuden kan niceness faktoren kan slet ikke sammenlignes.

Jeg vil dog sige at hvis jeg skulle arbejde med programmering, webdesign eller lign så ville jeg stadigvæk fortrække en pc.

rygestop dag for dag

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)