Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger banned på chat - vil gå til advokat

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, altså nu må jeg le, men alligevel tænker jeg: Hvad er der af regler her?

Vi driver en chat, hvor en bruger blev banned for at bryde vores brugerbetingelser. Jeg kan dog ikke bevise det, men jeg har stor mistanke, derfor hans ban.

I vores betingelser står der klart og tydeligt (hvilket han har accepteret):

Overtrædelse af brugerbetingelser, kan medføre udelukkelse af chatten i en periode eller for altid. Overtrædelse kan endvidere føre til politianmeldelse. Vi kan til enhver tid smide en bruger ud af chatten.

Han vil gå i retten fordi han har brugt penge på chatten ( ca. 100 kr) og blevet banned.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

En lidt sjov situation :)

Som hovedregel skal du kunne bevise at han har lavet noget forkert ellers ville han måske kunne få ret i en evt. retsag.

Best regards

Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Han har accepteret betingelser hvori der står tydeligt "xxx.dk kan til enhver tid smide en bruger ud af chatten." 

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, men uden at have set jeres betingelser går jeg ud fra den ikke er omfattende nok når der er penge indblandet. For den skal jo være så god at, at du rent faktisk kan tage penge for folk, og så ikke levere noget. Før den kan virke i praksis. 

- Anyway, jeg tror nu ikke at du skal være bekymret for at ende i retten. Sagen skal jo også først godkendes - dvs. der skal være noget substans og der skal han nok ud at have en advokat hvis den skal igennem, som allerede der vil koste mange gange beløbet han har mistet. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En retsag pga 100 kr? Det er vist bare en trussel indtil han får at vide, hva en advokat tager i timen...

Hva med bare at betale ham 100 kr tilbage, og så slippe for en sur bruger, som evt kan ødelægge jeres ry... Det er 100 kr vi taler om, det vælter næppe økonomien...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Han har "brugt penge" på affiliate, dvs. han optjener point ved os gennem 3. part, f.eks IQMedier, dvs. det ikke er os han har brugt penge ved. Han har dog købt plusmedlem som koster 49 kr om mdr, (dvs han har brugt 49 kr) og det er vel kun fra den dag han bliver banned til rettens gang, han kan modtage de tabte dage som erstatning?

Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Han siger hans far er fra USA og lever af at køre retsager og han betaler. Haha.. :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

du vil ikke ud med navnet på chatten ? 

Opvej det, hvad skade kan han gøre for jeres chat ? hvad ville det koste dig i mulige mistede "kunder"

Nogen truer blot andre sviner en på nettet i flere mdr frem.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Fashion-Seller giv de 49,- kroner tilbage og kom videre :)

Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er vores retningslinjer mht. betaling:

Virtuelle dollars og ejendele

    xxxx.dk's valuta er dollars - disse er virtuelle. For dollars kan der købes virtuelle ting og lignende (ejendele).


    xxxx.dk kan til enhver tid tilbagetrække dollars og ejendele, hvis xxxx.dk finder dette passende.
    Dollars kan blandt andet optjenes ved at fuldføre affiliate kampagner (deltag i konkurrencer, udfyld spørgeskemaer mv). Det er ikke tilladt at bruge falske informationer når disse fuldføres. Da affiliate kampagner køres via eksterne systemer, kan vi ikke garantere succes ved at fuldføre disse.

Betalingstjenester

    xxxx.dk tilbyder visse tjenester ("Betalingstjenester"), som Brugeren kan erhverve mod særskilt betaling. Betalingstjenesterne omfatter blandt andet mulighed for at sende SMS-beskeder, samt køb af "virtuelle møbler" til Brugerens suite.


    xxxx.dk bruger 3. part som gateway til betalinger, såsom ved kortbetaling bruges ewire.dk og ved mobilbetaling bruges smsgateway.dk


    xxxx.dk forbeholder sig ret til at ændre udbuddet af Betalingstjenester, herunder fjerne sådanne.


    xxxx.dk fastsætter betalingsmåde og priser for Betalingstjenester. Disse kan ændres. xxxx.dk tilbyder Brugeren at erhverve såkaldte virtuelle møbler/plus-abb., som er at betragte som Brugerens tilgodehavende hos xxxx.dk og som opbevares på Brugerens virtuelle konto på Sitet. Virtuelle møbler og plusabb. kan erhverves gennem afgiftsbelagte SMS-beskeder, som Brugeren sender til det af xxxx.dk anviste telefonnummer/adresse. Omkostningen i forbindelse med afsendelse af sådanne SMS-beskeder debiteres det mobiltelefonabonnement/betalingskort, som Brugeren anvender. Brugerens konto på Sitet debiteres et antal dollars, møbler mv. i overensstemmelse med prisen på de Betalingstjenester, som Brugeren erhverver.


    Brugeren samtykker i, at såfremt Brugeren køber tjenesteydelser, herunder Betalingstjenester, afskæres Brugerens fortrydelsesret på det tidspunkt, hvor tjenesteydelsen eller Betalingstjenesten gøres tilgængelig for Brugeren, selvom dette sker før udløbet af den sædvanlige 14-dages fortrydelsesfrist.


Side 1 ud af 2 (12 indlæg)