Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone fra England eller USA

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Den mand er som altid garant for gode artikler. Dejlig læsning - det gjorde mig dét klogere Skype-Wink

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Få at hjælpe en ven igang, så kan jeg også anbefale at du tager et kig på hans side, hvor du kan finde en billig iPhone 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige vundet for 500 USD iPad 3 og ditto 500 USD online undervisning i softwareudvikling hos PluralSight.com

Told, afgifter og moms på min første gevinst løb op i 1075,- Jeg kan dog ikke se hvad forsendelsen for en priority pakke har kostet PluralSight - og afgifter og moms her plejer du også at blive bonnet for. 

Jeg har dog læst at der er en grænse for hvor du er fri for told, men den mener jeg ikke en iPhone er under, og det er alligevel forsendelsen, momsen af pakken og forsendelsen samt det faste gebyr på 160,- som trækker godt op uden fortoldning. 

Det kan i hvert fald godt betale sig for dig at undersøge slutprisen før du begynder at importere sager. Jeg har undersøgt det her for nyligt, pga gevinsten, men også undersøgt det før mht elektroniske produkter. Jeg gjorde det med en bestemt robotstøvsuger jeg gerne ville have, men som ikke bliver solgt i Danmark eller EU

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)