Køb et Amino Sponsorlink
Er caremaker.dk ikke mere et sted til de lidt mere "bløde" værdier end til virksomheder der ønsker penge samlet ind ex. en ny ide, iværksætter osv ?
Jeg mener at mange af de danske på kickstarter laver et samarbejde med en fra ex. USA netop for at komme i betragtning som bl.a hjælper at man skal have en bestemt bankforbindelse osv for i det hele taget at kunne bruge kickstarter og så får de en eller anden procentdel at virksomheden for det, syntes jeg at jeg har set flere gange.
Med hensyn til booomerang.dk syntes jeg desværre også mest der er "bløde" ting derinde, meget få "rigtige" iværksætter ting, mest musik, bøger og den slags projekter, desværre.
Best regards
We write and design your Job Resume at www.123-NewJob.com We help you get the dream Job
Kim Boldig: Er caremaker.dk ikke mere et sted til de lidt mere "bløde" værdier end til virksomheder der ønsker penge samlet ind ex. en ny ide, iværksætter osv ? Jeg mener at mange af de danske på kickstarter laver et samarbejde med en fra ex. USA netop for at komme i betragtning som bl.a hjælper at man skal have en bestemt bankforbindelse osv for i det hele taget at kunne bruge kickstarter og så får de en eller anden procentdel at virksomheden for det, syntes jeg at jeg har set flere gange. Med hensyn til booomerang.dk syntes jeg desværre også mest der er "bløde" ting derinde, meget få "rigtige" iværksætter ting, mest musik, bøger og den slags projekter, desværre. Best regards
Det var også det indtryk jeg især fik af caremaker, og jeg tror ikke jeg vil forsøge mig derinde.Men hvis du syntes det er en skam at der ikke er så mange "rigtige" virksomhedsprojekter på boomerang, så det måske meget godt at få prøvet det af derinde :)Takker
En dansk virksomhed der selv har haft et vellykket projekt på kickstarter, har nu svaret mig på mail.
De kunne få det til at fungere ved at kende en person i USA som kunne oprette projektet for dem. Der findes samtidig personer i USA som vil lede et kickstarter projekt mod betaling, hvis man ikke kender nogle selv. Man kan også ansætte folk til det. Det hele kræver selvfølgelig lidt og at projektet er stort nok. Der er ingen grund til at bede om 10.000 kr:
Paypal er en mulig måde at overføre pengene på.
Hej MichaelJeg er da så absolut ikke bange for at lægge mit projekt ud på boomerang, for at se hvad der ville ske. Især ikke hvis vi danskere ikke skræmmes af at jeg taler engelsk, så jeg kan bruge det allerede producerede materiale. Men det skal jeg selvfølgelig genoverveje, da mit danske er noget mindre hakketihak...Men der er megen snak om hvorvidt jeg skal have mit bagland og mit netværk i orden, for at det kan lykkedes. Jeg må ærligt indrømme at jeg sjældent er på noget socialt netværk, ej heller dyrker det.Udover det, er dine argumenter mod at bruge kickstarter jo rigtig gode. Der skal tages kontakt til en anden part i udlandet og jeg ved ikke hvad. Og hvis det virkelig passer med 14-27% provision er det jo alt alt for meget.Så ja, jeg kunne da godt give booomerang et forsøg, det kan jo aldrig skade.
Jeg ville rigtig gerne, at et par gode iværksættere vil se min præsentationsvideo igennem og give lidt feedback på den inden publicering. Smid gerne en mail herinde og jeg skriver samt sender link, når jeg er færdig med den.På forhånd tak