Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er blevet snydt!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

What's not covered

  • Items picked up locally or delivered in person
  • Services, intangible items, and digital goods
  • Claims and chargebacks where the buyer says that the posted item is significantly not as described
Da jeg sælger digitale produkter er jeg ikke dækket af deres joke af en sælgerbeskyttelse :(
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Altså det er vel ik spild af tid evt. at bruge 10-5 minutter på at besvare en claim? Tænk hvis man fik ret...

Morten,

har jeg misforstået noget eller er det ikke sådan at man som sælger ikke har nogen beskyttelses for såvidt angår salg af digitale produkter på Paypal?

/Henrik

EDIT: Andreas overhalede mig der!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

@Thomas Astrup: I denne sag er jeg enig i at der nok ikke er meget at gøre, da det er et digitalt produkt. Men at sige at man altid skal give op på forhånd, er jeg ikke enig i.

Selvom vi gør meget for at sikre os mod svindel i vores shop, er det alligevel to der har haft held med det. Den første fik vi dog Post Danmarks hjælp til at stoppe. Den anden nåede desværre at få varerne. Men fordi vi kun leverer i Danmark, har vi ikke så langt til vores kunder. Og denne, i starten meget kække kunde, kunne alligevel godt se det forkerte i at snyde os, og det smarte i at skaffe nogle penge til os. Helt uden i at vi indvolverede politiet. Så det kan lade sig gøre

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

Fashion-Seller:
Altså det er vel ik spild af tid evt. at bruge 10-5 minutter på at besvare en claim? Tænk hvis man fik ret...

Morten,

har jeg misforstået noget eller er det ikke sådan at man som sælger ikke har nogen beskyttelses for såvidt angår salg af digitale produkter på Paypal?

/Henrik

EDIT: Andreas overhalede mig der!

Jeg ved det faktisk ik... Har ik sat mig ind i reglerne, da jeg hader det betalingssystem, da de har verdens mest biiiiiiip standard svars service... Derfor linkede jeg blot til betingelserne...

EDIT: Kan se det har man ik i Andreas svar...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Ked at at sige det, men dine penge er tabt. Paypal dækker ikke tab ved svindel når det gælder digitale varer. Den eneste måde at undgå svindel, når det drejer sig om digitale varer er, at sikre sig købers identitet inden du sender varen afsted via mail.

Dette kan eventuelt klares via telefonisk identifikation (SMS / tale opkald). Benytter selv følgende firma http://www.onverify.com/ 

Efter at have indført dette system er antallet af svindelfoorsøg faldet til stort set nul :)

Mvh Mikael

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas:

Jeg har ikke skrevet under på noget, kan de så kræve at jeg betaler de penge tilbage til dem? 

Jo det har du, da du lavede en account hos paypal og du trykke accept terms of use. Den er ligeså gyldig som en underskrift. De kan ikke gå ind og hæve dine penge, men du vil stadig have et udestående med dem. Det de højst sandsynligvis vil gøre er at fryse din konto til betalt. Jeg mener ikke de går så langt at sende rykkere etc for at indkræve dem hvis det er små beløb. Men betal det bare og kom videre, det kan ikke betale sig at ende i bøvl med paypal hvis du en dag skal bruge dem i fremtiden. 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)