Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer
Udover denne super fede side, synes jeg vi iværksættere mangler et samlingspunkt på Facebook. Jeg har derfor lavet Facebook fansiden Iværksættere i Danmark og håber, at vi kan samle en masse danske iværksættere på denne side.
Vi glæder os til at få dig på siden, så skynd dig ind og 'Like' Iværksættere i Danmark!
Rigtig god aften!
Greenberg & Son udfører kundeundersøgelser på små håndholdte terminaler.
"Liked" :-D
Tak Kasper
Og spred endeligt budskabet..
Kan man være andet end enig!
Like herfra!
Super fedt idé. Vi har straks liket siden :)Så er det bare med at få noget indhold derind, så det er relevant at have siden. Nogle debatter og spørgsmål og så kører det tror jer!
MvhToke
BillysBilling.com
Henrik Duus: Hej Aminoer Udover denne super fede side, synes jeg vi iværksættere mangler et samlingspunkt på Facebook. Jeg har derfor lavet Facebook fansiden Iværksættere i Danmark og håber, at vi kan samle en masse danske iværksættere på denne side. Vi glæder os til at få dig på siden, så skynd dig ind og 'Like' Iværksættere i Danmark! Rigtig god aften!
Hej Henrik.
Godt initiativ med et samlingspunkt for iværksættere på facebook. Er venner derinde med mange her fra Amino, men smutter straks ind og "liker" jeres side! :-)
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - salgsbreve, webtekster, pressemeddelelser, etc.. 12 års erfaring fra diverse reklamebureauer og som selvstændig.
Super fedt Henrik. Glæder mig til at følge.
vh AB
Super fedt, at I tager så godt imod idéen.
Vi er allerede på over 20 :)
Inviter gerne alle de iværksættere i kender til siden!
Du burde oprette den på google plus også. Vil give meget mere samtale imellem hinanden.
Køb din te hos Tekanden. Landets absolut største udvalg af te i breve. Te til alle formål, i alle prisklasser og kvaliteter.
Hej, Henrik!
Rigtig god idé med et fællesskab på facebook!
Venlig hilsen
Anders Andersen