Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart hvordan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Fra  KaffeHjørnet Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Min ide / plan lyder som følger.

Jeg vil forhandle hundeartikler, rettet mod den målrettede hundetræner. Privat som forening/klub. Det være sig liner, dummyer m.m. Her tænker jeg at eks. retrivernes jagthundeklub kunne købe dummyer osv.

Mine tanker løber på at tage fat i de kontakter i miljøet jeg i forvejen har (RJK). Min salgskanaler ville være :

1. Webshop
2. Netværk
3. Kold canvas

Sikkert ikke i nævnte rækkefølge da en webshop ikke holder mange dage uden at have en kundekreds i forvejen.

Kapitalen er stort set lig 0, men jeg har en masse fritid, hvor jeg kan opbygge en evt. forretning.

Jeg har meget forstand på hundetræning, og hvilke artikler der er alfa omega og i højeste kvalitet for at kunne skabe den hund man vil, så det er intet problem. Men selve forretningsmodelen er jeg meget i tvivl om.

Hvordan ville i starte ? hvor ville i rejse kapital, hvis nødvendigt ? osv.

Kom gerne med kommentarer m.m. 

Mvh Mads

Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanvas kan godt blive et problem med mindre du har en forudgående aftale med forbrugeren, evt ved permissions eller anden aftale. Du må ikke opsøge forbrugerne med henblik på at afsætte et produkt iflg forbrugeraftaleloven.

Hvis man skal holde det så "billigt" som muligt kunne du evt starte med at afsætte dine produkter på div. handelsportaler på nettet. Her tænker jeg bl.a. på Trendsales, Dba og Qxl. Jeg har selv rigtig gode erfaringer fra Trendsales og Qxl fordi der er meget stor trafik på siderne og derved er dine chancer større for at der er nogen som ser dine produkter.

Imens du sælger via disse sider kan du stille og roligt begynde at planlægge en webshop hvor du løbende sparer op til design, Adwords, betalingsgateway, indløsningsaftaler, større sortiment, søgemaskineoptimering osv.

Håber det gav mening ellers så uddyber jeg gerne

Fortsat god aften

Mvh

Kasper

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Nu skal du høre - nek spøg til side (-:

Jeg er selv ivrig jæger og ynder også hundearbejdet med min springerspaniel.

Du kan vel gribe det an på flere måder, skal det være stort fra starten skal der købes ind til lager og udvalget skal være tilstrækkeligt til at tiltrække hundestanden. Hvis du ikke har adgang til tilstrækkelig kapital til at føre det ud i livet så ville jeg satse på nogle produkter, der ikke er på det danske marked pt. for at skille dig fra mængden af jagt- og hundebutikker.

Der er rigeligt at tage fat på, kig evt. på Bass Pro's hjemmeside for inspiration.

/Banditten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)