Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger logo og banner

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Som i måske ved, så er jeg i gang med at starte et callcenter op og jeg er nu nået til at jeg skal bruge det officielle logo, som skal bære virksomhedens navn frem :)

Udover logoet, så skal jeg også bruge et par banners til hjemmesiden. Da jeg ikke har adgang til Adobe Photoshop mere, så vil jeg gerne have en dygtig person til at lave dette :)

Jeg har altid været til de meget enkle logoer, så kravene er ihvertfald at holde det enkelt og overskueligt og at navnet på virksomheden er tydeligt og nemt at se. 

www.Partnercall.dk, logoet bliver placeret oppe i venstre hjørne og bannerne slider på forsiden med forskellige tilbud og andre punchlines, som kan fange eventuelt interesserede kunder.

Ikke for at det skal være det her logo, men det er for at vise hvor enkelt det skal være: http://www.brandcrowd.com/logo-design/details/41399 og de andre på den hjemmeside, så enkelt må det gerne holdes.

Kan du klare sådan en opgave og vil tjene lidt penge på det, så kontakt mig på nedenstående e-mail.

_____________________________

Med venlig hilsen - Jannick Joel

E-mail: kontakt@partnercall.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Først et par gode råd:

  • Ikke for mange farver. Et godt logo skal i princippet fungere ligeså godt i sort som med farver. Det har en betydning, hvis du f.eks. på et tidspunkt skal have lavet specialtryk, f.eks. på lightere, kuglepenne mv. Jeg plejer at anbefale 2 - og max 3 farver.
  • Når du vælger leverandør så vælg en, der laver det som vektoriseret. Der er mange, der mener det er fint nok med Photoshop, men det er det altså ikke efter min mening, hvis man bare en smule seriøse intentioner med ens forretning.
    Forskellen er, at med et logo i vektor er, er du fremtidssikret. Dvs. at den kan bruges til ALT. F.eks. hvis du på et tidspunkt også ønsker tryk, banner, kuglepenne etc. etc., så har du vektorfilen.

Dernæst så vil jeg skamløst anbefale mig selv.

Normalt tager jeg kr. 1000,- (ex. moms) for et standardlogo, men Amino´er får 50%.

*Alle de rettelser der skal til for at du bliver HELT tilfreds. Du skal jo forhåbentlig regne med, at skulle kigge på det i mange år, så hellere bruge tiden i første omgang.

* Laves vektoriseret, dvs. det kan bruges til ALT

* Leveres i alle de filformater og størrelser du ønsker

*Sidst, men vel ikke mindst: No cure no pay, hvilket betyder, at skulle jeg mod forventning, ikke kunne levere nogle oplæg, der kan tilfredsstille dig skal du intet betale. Jeg har så brugt nogle timer, men til gengæld har jeg jo så heller ikke været dygtig nok til at fange dine signaler. Så dropper vi det bare, jeg går i skammekrogen og vi er lige gode venner af den grund.

Et par bannere oven i hatten til ca. samme pris kan vi også godt finde ud af...

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

@Brian Du og jeg er enige om, at der skal stilles en række krav til et logo for at det får success hos kunden. Herunder, at det er bedst med vektorgrafik og den slags.

Det er mig dog ubegribeligt, hvordan du kan holde et seriøst stykke arbejde på kr. 625,- eller deromkring. Der går formentlig noget tid med kommunikation, research og udarbejdelse af udkast. For ikke at snakke om godkendelse, mails frem og tilbage, korrektur og aflevering inden der kan faktureres.

Jeg undrer mig meget:-D

De priser kan jeg ikke holde og trækker mig derfor.
Jeg har en anden politik end du har. Sådan er vi så forskellige. Ha´ god dag.

Mvh Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Skou :

@Brian Du og jeg er enige om, at der skal stilles en række krav til et logo for at det får success hos kunden. Herunder, at det er bedst med vektorgrafik og den slags.

Det er mig dog ubegribeligt, hvordan du kan holde et seriøst stykke arbejde på kr. 625,- eller deromkring. Der går formentlig noget tid med kommunikation, research og udarbejdelse af udkast. For ikke at snakke om godkendelse, mails frem og tilbage, korrektur og aflevering inden der kan faktureres.

Jeg undrer mig meget:-D

De priser kan jeg ikke holde og trækker mig derfor.
Jeg har en anden politik end du har. Sådan er vi så forskellige. Ha´ god dag.

Mvh Lars

Hej Lars,

jeg vil give dig ret i prisbetragtningen. Nogle gange sidder det i skabet 1. gang, andre gange skal der mere kommunikation til.

I alle tilfælde har du helt ret i, at det ikke er det mest givtige forretning for mig. Men lige nu synes jeg det er rigtig skægt at udforme logoer. Og så må jeg erkende der også er en bagtanke: Ofte finder mine kunder samarbejdet behageligt, så når disse ekspanderer og udvikler deres forretning er jeg ofte en af dem, de kan finde på at kontakte, når der skal laves andre ting, såsom tryksager, merchandise, hjemmesider mv...

Så det er lidt ligesom gynger og karruseller...

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogle referencer, som jeg kan se - Jeg er helt enig i alt hvad du skriver.

Jeg er studerende og har ikke den største økonomi, da jeg har mange udgifter når jeg skal opstarte, men jeg er villig til at betale dig hvad det koster :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannick Joel:

Har du nogle referencer, som jeg kan se - Jeg er helt enig i alt hvad du skriver.

Jeg er studerende og har ikke den største økonomi, da jeg har mange udgifter når jeg skal opstarte, men jeg er villig til at betale dig hvad det koster :)

Hvis det er mig du skriver til, så kan du læse lidt mere HER og se en smule ældre referencer HER

Siden er kun ½-færdig og bestemt ikke prangende, men jeg har desværre den svaghed, at jeg synes det er sjovere at lave noget for andre end for mig selv. Smile

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gætter på, at lav pris i dette tilfælde er vigtigt og det er helt ok.
Jeg har et protfolio, der er et par år gammelt, men sådan er det jo:-D

http://www.skounielsen.dk/port/lars

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke rigtigt finde nogle logoer, har du nogle logoer du kan vise mig eller kan du lave et udlæg til mig?

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannick.

Jeg sendte et link med mit portfolio. Der står ikke en side med logo men hvis du går ind på siden med ting jeg har lavet i Illustrator, så finder du et par eksempler på nogle logos jeg har lavet.

Direkte link

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens lave et udkast til dig, hvis vi får aftalt, hvad det er du gerne vil bestille og betingelserne for det.

Lad os da finde ud af noget. Men som du sikkert har gættet på så kan jeg ikke hjælpe dig for "et par hundrede..."

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)