Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

International salg og bank.... Skattely men IKKE for at slippe for skat!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Banditten :)

Jeg har ikke åbnet noget endnu, det er ikke muligt for mig at åbne det her i Danmark da der også sælges ting der ikke er tilladt her i landet, dog er de tilladte i andre EU lande, det er også derfor jeg flytter fra Danmark.

Jeg ved godt det ikke er så simpelt men jeg regnede lidt med at det kunne gøres på følgende måde: 1. Lav en .com hjemmeside/webshop 2. Find et sted at have bank (Luxembourg, Malta, Hong Kong) og registrer webshoppen der sammen med banken.

Hvad er problemet med det? Jeg går ud fra at jeg skal registrere min webshop i et land, kan det ikke være i det samme land som jeg har bank, Malta? Hvis jeg så sørger for at drive den fra det land med en direktør eller flytter dertil i en periode?

 

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Suppsking

Jeg ved intet om hvordan man registrerer en webshop - det må nogle andre byde ind med.

Det er jo betydeligt lettere når du ikke allerde har en virksomhed der skal overføres.

Min fremgangsmåde ville være som følger:

1) Find det land der passer din forretning bedst, det er min erfaring at du ikke skal drive virksomhed der hvor skatten er lavest men der hvor kunderne er.

2) Når du har fundet ud af hvor det giver bedst mening at drive virksomhed så se på om der kan sættes en fornuftig struktur op.

3) Indkorporer 1 og 2 og start virksomhed.

Bankkonto vil som udgangspunkt være knyttet til din virksomhed/selskab og kan være (vel mest naturligt) i det land hvor virksomheden er registreret men eo kan det selvf. også være nødvendigt at oprette konti i andre lande.

/Banditten

Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Banditten

Tusinde tak for hjælpen, nu kan jeg tage næste skridt :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)