i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Internet/E-business hjælp div."

Lave egen app

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 62
Tilmeldt 26. jan 12
Indlæg ialt: 14

Skrevet 17-04-2012 kl. 10:18

Jeg har fået en rigtig god ide til en smartphone-applikation. Platformene til applikationer lægger jo i høj grad lægger op til enkeltmandsprojekter, men jeg har ikke forstand på programmering (men har dog en god forståelse for IT og kravspecifikationer).

Nogen herinde der kan give gode råd om det er noget jeg skal kontakte en udvikler med eller selv investere tid i? Jeg skal måske lige nævne, at applikationen ikke bare vil være til eget eller familiens brug, men noget som jeg reelt mener, at verden mangler (for nu at køre den idealistiske tangent helt ud!). 

Debatten er sidst flyttet af Martin Thorborg
Amino-karma 7.371
Fra Flensburg
Tilmeldt 3. jul 07
Indlæg ialt: 1.732
flag
Amino Plus
Kristoffer Hjerrild
Fra MagentoXperten.dk, underwear4men.dk
Skrevet 17-04-2012 kl. 10:29

Jeg mener derefterhånden der en del som laver apps i dk så en søgning på google giver nok lidt at vælge i mellem. Dog bør du kigge udover danmarks grænser hvis du ønsker det skal laves billigt. Fx kunne du smide opgaven på elance

Sexlegetøj og Lingeri hos Winkwink.dk - DK's nye eksklusive sexshop med vibratorer, dildoer, onani produkter. Vi forhandler bla. Fun Factory, Lelo, We Vibe, Fleshlight og mange andre

Boxershorts, Sokker og Undertrøjer hos Underwear4men.dk - Mange forskellige mærker. Bla. Levis, Puma, Björn Borg, JBS, Tommy Hilfigier

Magento webshop hos Magentoxperten.dk - Over 5 års erfaring med komplette Magento shop løsninger. Kontakt os i dag og få et uforpligtende tilbud!

Vh

Kristoffer Hjerrild

Amino-karma 7.485
Fra København N
Tilmeldt 3. mar 08
Indlæg ialt: 1.598
Amino Plus SystemAdministrator
Jacob Rohde
Fra NSTutorial, Amino ApS
Skrevet 17-04-2012 kl. 10:31

Så er det også relevant at vide om du ønsker at lave app til Android eller iOS eller begge.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Amino-karma 62
Tilmeldt 26. jan 12

jokj
Skrevet 17-04-2012 kl. 11:08

Jeg vil ideelt set gerne lave en app til begge platforme. Men hvis jeg skal vælge bliver det nok iPhone (af den årsag at jeg selv har iPhone). 

Amino-karma 3.978
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. apr 11
Indlæg ialt: 793

Philip Mahler
Fra SPAMfighter ApS
Skrevet 17-04-2012 kl. 12:12

Jeg har brugt outsourcing til mine apps, det er meget billigere, omend det kræver en del mere arbejde medvirkende i processen.

At du vil lave en app til iOS bare fordi du selv har en lyder dog ikke helt seriøst?

Har set utallige personer herinde der har en ide og vil give procenter til den der laver alt arbejdet. For at lave en app kræver det for det meste programmeringsevner eller penge til udvikleren.

Men spørg et par af udviklerne der huserer her på Amino..

Amino-karma 211
Fra Kolding
Tilmeldt 12. mar 12
Indlæg ialt: 57

Peter Krab
Skrevet 17-04-2012 kl. 12:26

Hey Jokj,

Hvis du selv kan kode HTML / JAVASCRIPT kunne du overveje PhoneGab - det er ret simpelt ..

Ellers vil jeg råde dig til at kigge lidt på: http://www.apps-builder.com/en/home   
Her skal man ikke have nogen erfaring med programmering - Har jeg selv rodet lidt med, og virker meget simpelt og smart ... Men det kommer meget an på hvad din app skal kunne .. :)

God fornøjelse ;)

Amino-karma 62
Tilmeldt 26. jan 12

jokj
Skrevet 25-06-2012 kl. 14:25

Tak for de brugbare inputs :-) Jeg har nu leget lidt med tanken om hvilke funktioner app'en bør have og hvordan den bør virke, og er stadig frisk på at få den lavet. Ender dog nok med at vælge DK, da det er lettere at lave en bindende NDA her. Ikke at jeg tror min ide er vildt genial, men credit vil jeg jo gerne have. Ideelt set skal den være gratis, men det kan også være, at den skal koste lidt. Den skal kunne fungere på iPhone og Android.

Amino-karma 314
Tilmeldt 20. apr 12
Indlæg ialt: 86

daltoni
Fra Juiced Up - Lej anlæg ...
Skrevet 25-06-2012 kl. 14:26

Prøv at beskriv opgaven og smid den på amino freelance, så får du mange gode inputs Yes

Held og lykke med det

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed