Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave egen app

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en rigtig god ide til en smartphone-applikation. Platformene til applikationer lægger jo i høj grad lægger op til enkeltmandsprojekter, men jeg har ikke forstand på programmering (men har dog en god forståelse for IT og kravspecifikationer).

Nogen herinde der kan give gode råd om det er noget jeg skal kontakte en udvikler med eller selv investere tid i? Jeg skal måske lige nævne, at applikationen ikke bare vil være til eget eller familiens brug, men noget som jeg reelt mener, at verden mangler (for nu at køre den idealistiske tangent helt ud!). 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener derefterhånden der en del som laver apps i dk så en søgning på google giver nok lidt at vælge i mellem. Dog bør du kigge udover danmarks grænser hvis du ønsker det skal laves billigt. Fx kunne du smide opgaven på elance

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det også relevant at vide om du ønsker at lave app til Android eller iOS eller begge.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ideelt set gerne lave en app til begge platforme. Men hvis jeg skal vælge bliver det nok iPhone (af den årsag at jeg selv har iPhone). 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt outsourcing til mine apps, det er meget billigere, omend det kræver en del mere arbejde medvirkende i processen.

At du vil lave en app til iOS bare fordi du selv har en lyder dog ikke helt seriøst?

Har set utallige personer herinde der har en ide og vil give procenter til den der laver alt arbejdet. For at lave en app kræver det for det meste programmeringsevner eller penge til udvikleren.

Men spørg et par af udviklerne der huserer her på Amino..

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jokj,

Hvis du selv kan kode HTML / JAVASCRIPT kunne du overveje PhoneGab - det er ret simpelt ..

Ellers vil jeg råde dig til at kigge lidt på: http://www.apps-builder.com/en/home   
Her skal man ikke have nogen erfaring med programmering - Har jeg selv rodet lidt med, og virker meget simpelt og smart ... Men det kommer meget an på hvad din app skal kunne .. :)

God fornøjelse ;)

Ejer og driver: Triito.dk - Anmeldelser af danske webshops og produkter!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de brugbare inputs :-) Jeg har nu leget lidt med tanken om hvilke funktioner app'en bør have og hvordan den bør virke, og er stadig frisk på at få den lavet. Ender dog nok med at vælge DK, da det er lettere at lave en bindende NDA her. Ikke at jeg tror min ide er vildt genial, men credit vil jeg jo gerne have. Ideelt set skal den være gratis, men det kan også være, at den skal koste lidt. Den skal kunne fungere på iPhone og Android.

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at beskriv opgaven og smid den på amino freelance, så får du mange gode inputs Yes

Held og lykke med det

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)