Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TDC Webshop løsning!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har ikke personlig erfaring med systemet og det at drive en webshop via TDCs webshop, men jeg sidder pt. og laver SEO for en kunde, der benytter sig af deres webshop system og jeg må ærligt indrømme at jeg synes det er noget tungt (læs: langsomt) at arbejde med, samt mulighederne er lidt begrænset i forhold til Prestashop som jeg normalt arbejder med. 

Hvis det skal være en hosted løsning du skal have ville jeg nok hellere tage et kig på Dandomain eller Scannets løsninger. 

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart lyder det bare godt, både at der NETS betaling og indbygget bookingsystem!

Fra Kastrup
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Prober

Vi udvikler brugervenlige webshops med fokus på konvertering i Magento og Prestashop og vil meget gerne tage en snak med dig omkring dine behov for webshoppen og dermed afstemme en god pris til dig.

Du kan læse mere om os samt se referencer inde på www.total-web.dk. Har du et nummer jeg kan kontakte dig på? Du kan kontakte mig på telefon: 2270 4787

Jeg ser frem til at høre fra dig så vi kan finde en god løsning til dig.

Med venlig hilsen

 

Dennis Jørgensen

Web Udvikler og SEM ekspert

www.total-web.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tryghed med TDC i ryggen? Nok er de store og har kapital til udvikling mm., men det er ikke deres kerneforretning og TDC vil ingen problemer have med at skære den del af forretningen fra, hvis den en dag ikke længere er interessant.

Jeg ville personligt langt hellere gå efter en løsning, hvor firmaet bag brænder for det, de laver. TDC brænder ikke for at lave webshop løsninger, de vil gerne sælge telefoni og hosting.

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Prober:

Umiddelbart lyder det bare godt, både at der NETS betaling og indbygget bookingsystem!

Og blandt andet derfor tror jeg, at mange nybegynder og folk uden den store tekniske know-how, vil vælge en evt TDC-shop.

De ønsker noget "der bare fungerer", og med TDC navnet påklistret, vil det ramme hårdt ind i scannet's og dandomain's segment af nystartede iværksættere tror jeg.

Men det kommer vel også an på hvor meget TDC pusher det.

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbuddet Dennis, jeg er ikke så langt fremme endnu men nu ligger du jo i mine igangværende debatter så det kan være det bliver aktuelt over tid.

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg kender slet ikke deres webshop, og viste slet ikke de lavede det!

Syntes hellere du skal gå ud at kigge efter et desideret Webshop CMS system i form af virtuemart eller Redshop.

Hvis du ønsker yderlige dialog, så kontakt mig da på www.ritterdesign.dk - Så skal jeg nok rådgive dig om, hvad jeg syntes passer bedst til jer og jeres behov.

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Prober:
Det giver vel en god trykhed med TDC i ryggen?

Hej Prober

Hvis du har brug for en stabil udbyder, der giver tryghed, så tilbyder Danhost altid gratis support og vejledning, hvis der skulle opstå problemer. Du er dermed sikret god kundeservice og du får en webshop med 99,7 % sikker stabilitet og fuld oppetid.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost 

Afstemning: Hvilke afgørende faktorer er der for dit valg af webshop?

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:
Tryghed med TDC i ryggen? Nok er de store og har kapital til udvikling mm., men det er ikke deres kerneforretning og TDC vil ingen problemer have med at skære den del af forretningen fra, hvis den en dag ikke længere er interessant.

Mener heller ikke at ePages var deres første webshop, tidligere har selve TDC også haft SynonymWeb og TDC Webmore havde en gratis løsning med sammenbygget økonomisystem, som så vidt jeg kan se er droppet, men det kan være at der er nogle der ved mere om det.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)