Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[Auktion]Få din reklame på min gaming side.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står ikke i nød på nogen måde. Det er bare en drøm at kunne leve af hjemmesiden, så er meget ivrig efter at få nogle gode sponsorer i stedet for alle de lortereklamer som man er nød til at have på sin side bare for at have en lille indtjening.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Det er en nødløsning da ingen fra amino havde andre løsninger at give mig da jeg meget gerne vil have lidt ud af alle de besøgende jeg får de første par måneder inden mine stattestikker kommer op.

Men tak for din ærlighed :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturligvis kan du da det. Du sender bare din ønskede plads og hvor meget du vil betale per 1000 visning til mig i en PM. Efter hvad jeg kan forstå er det ikke tilladt at skrive det i debatten :)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen.

Mit virus program stopper hele tiden angreb fra din hjemmeside .. Nu har jeg ikke så meget forstand på lige det, men programmet advarer mod din hjemmeside og formoder det er alle de reklamer? Gud hvor er det irreterende .. Jeg gik væk fra din side med det samme og det skyldes dine reklamer.

Jeg kunne forestille mig, med så mange besøgende du har på din side, så vil du få langt mere ud af at have rolige reklamer på din hjemmeside og ikke reklamer, du dårligt kan lukke ned og reklamer som fylder hele din skærm og faktisk ødelægger ens søgen på din hjemmeside. Du har 100.000+ besøgende på din side hvor kun 30% er unikke, tænk hvad det tal kan ændres til, hvis du ikke har de voldsomme reklamer?

Held og lykke med hjemmesiden.

/Martin

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det giver et meget dårligt indtryk. Har også testet det nok nu. Der er kun adsense på siden nu.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke lige hvorfor men min PB side modtog ikke beskeder fra andre end mine venner. Det skuller gerne være rettet nu.

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Vil lige gøre dig opmærksom på at jeg også får smidt et erotisk site i hovedet, efter at have være på 2 -3 sider, der kører altså også stadig dbl-click reklamer i bannerformat.

Med venlig hilsen

Peter

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kun adsense reklamer på hjemmesiden, det kan dog godt være at hvis du har været inde på siden tidligere at den har reklamen i cashe. Jeg har dobbeltchecket min hjemmeside.

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Rasmussen:
Naturligvis kan du da det. Du sender bare din ønskede plads og hvor meget du vil betale per 1000 visning til mig i en PM. Efter hvad jeg kan forstå er det ikke tilladt at skrive det i debatten :)

Det lyder godt Smile

Ta' en slapper på http://www.spillebiksen.dk/

Vi ses derinde! :-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har bestemt dig for hvilken plads du kunne tænke dig, må du gerne sende en privat besked, med et bud, til mig over amino.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)