Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli network anno 2012 - erfaringer, positive som negative?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja Keld J det er rigtig antaget. Der skal nævnes at eftersom der er estimeret med, at kunderne handler for 1275 kr (danske tal 2011/snit) og det er kunder i USA (som handler for mere end danskerene pga. toldregler på tværs af usa) er investeringen tjent hjem før et år. HUSK på, der kan selvfølgelig ikke sættes nøjagtige tal fordi der er ingen viden om hvormeget den enkelte kunde hander for.  man får (over de næste tre måneder (ca.)) tildelt en bunke kunder (150ca.) og så må du se hvad der sker..

en årsag mere til at investment er tjent hjem før er, at når fire af disse kunder beslutter sig for et VIP. abonnement, ja så sker der det, at du får tildelt kundepoints, og dermed stiger dine 5% til 10%. skull der nu være 18-20 der ønsker et vip abonnement, ja så har du kundepoints nok til en 25% fortjeneste.

derfor tror jeg på, at der ikke går et år.

derudover skal du tænke på, at du sidder i sofaen og triller tomler... så igen et bevis på at aflønning sker i henhold til fortjeneste.

var der mere, Keld?

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar..

Lige med den og sofaen så er det vil i sig selv ikke et bevis.. I øvrigt så er sofaen/tv ikke besat mere end max 5-7 timer om ugen.

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Keld, hæng dig ikke i småting, ta hellere et randersreb...

Keld_J:
Lige med den og sofaen så er det vil i sig selv ikke et bevis.. I øvrigt så er sofaen/tv ikke besat mere end max 5-7 timer om ugen.

den skal forståes sådan, at man iøvrigt IKKE gør mere ved det, men lader det gå sin gang Uden at indflyde overhovedet..

eftersom jeg ikke aner noget om dig, ville det jo være en beskyldning, og det var ikke meningen, så derfor troede jeg ikke du ville tage det personligt...

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej Nej på ingen måde personligt.. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld.

Jeg vil lige tillade mig at uddybe lidt her:

Antagelsen på dit regnestykke ser meget rigtig ud, men vi må endelig ikke glemme nogle afgørende faktorer.

1) Dit regnestykker antager at 0% af de kunder der kommer ind bliver VIP medlem.
2) Eftersom når en kunde referer en ny kunde, så er de begge dine kunder, så er det også antaget at der ikke er nogen kunder som siger et ord til nogen, på trods af at de får penge for det.
3) Andelen er garanteret 150 kunder - Hvis der kommer flere end forventet, er det bare flødeskummet på toppen.
4) Kampagnen er støttet af 30 sekunders TV spots igennem perioden
5) Søde piger tegner folk op personligt rundt omkring USA - De kunder indgår også i andelen (Linkhttps://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/488138_475924035763200_835222492_n.jpg // Hentet fra DubLi's Facebook side)
6) Wall mart er på DubLi, og kampagnen er rettet imod familier.
- Det kan være med til at skubbe til det månedlige forbrug når en familie begynder at købe deres ting på internettet via en fælles kundekonto.

 Det var såmen bare lige for at understrege nogle vigtige punkter i den kampagne.
Desværre er salget lukket her d. 1/10, så vi må håbe der kommer en omgang mere til dem som ikke nåede det i denne ;)
- Nu handler det om at starte de danske familier op, og specielt at få de unge med på vognen.
Ganske almindeligt Networking arbejde fremover. 

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

tak for hjælpen, (high five)Skype-Wink hilsen christian K.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid til tjeneste.. har lige nået Team Coordinator for en times tid siden. :D 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg blev så optaget af at svare Keld, at jeg aldrig fik svaret dig.

Anno 2012 ser fed ud.
I april startede de med at teste infomercial kampagnen, og den genererede omkring 100.000 kunder ved at køre på lavt blus i Juli måned.

DubLi 2.0 er lige om hjørnet, den opdatering indeholder blandt andet en opstrammer på søgemaskinens funktionalitet, og samtidig også et facelift til Shopping Mall-delen

Målet er at opdateringen skal gøre det mere overskueligt at være kunde på dubli.com.

Af hvad jeg har hørt fra de andre BA'ere i mit netværk, så skulle DubLi 2.0 og også DubLi's smartphone-App gerne lande et sted i oktober måned.

App'en kan scanne stregkoden på en vare, og finde den butik som der sælger den online, og regner samtidig cash-back'en ud for dig.

Jeg håber at mit svar kan kaste lidt mere lys på sagen, og skulle du have flere spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig, enten som svar her eller privat. Jeg svarer gerne på alle de spørgsmål du måtte have.

Vækst i omsætningen lyder på 1770% i perioden september 2011 - september 2012 (Det boomede dog først rigtigt i April måned, siden da har det været direkte opad)

www.medianetgroup.com kan også give dig et indblik i hvad der foregår. Pressemeddelelser osv.

 

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høegh Holm:
har lige nået Team Coordinator for en times tid siden. :D

stort tillykke, lad os holde tråden her på den positive side...FOR DET ER DET!!Cake

hvornår tog du beslutningen ?

hilsen christian K.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var helt tilbage i februar, men har brugt godt 4 måneder på at lære systemet fuldstændig :) 

Så lavede ikke så forfærdeligt meget i starten, men nu bygger strategien på at få folk startet på licenser, så de kan bygge et ordenligt kundegrundlag inden de smider flere penge efter det.
(Vi har regnet ud at cirka 100 kunder med et gennemsnitsforbrug for 1300 kr. vil med 5% i cashback give 3240 kr. på en licens.
- Når man har skaffet de første 100 kunder, så har man alligevel også lært at dele servicen ordenligt. Tilgengæld er de første 100 kunder med til at bygge et indtjeningsgrundlag.
Når man har brugt de første 3.000 kr. man har tjent på en bronzepakke, så falder VIP kunder lige pludselig ind som ekstra indtægt.
Samtidig bliver komissionen fordoblet, så hvor du før ville have tjent 3200 kr, tjener du nu 6400.
- Det bliver sparket helt op på 25%, eller 18.000 kr. når man har været med i et stykke tid :)

^ Jeg vil sige at det er rimelig opnåenligt at få 50-100 kunder i løbet af et par måneder, og man er sikkert rendt ind i nogen som også gerne vil investere i en licens. På den måde bygger man på 'budget
(Omkostningerne for at starte BA's på den her måde ligger på 1200 kr. - Licens + 1. måneds VIP (Herefter 150 kr. om måneden)) 

1300 kr. i gennemsnitsforbrug er også ret lavt, når man både kan købe kød og tøj med rabat via Shopping Mall'et

Licens -> køb Bronze -> Køb sølv - Køb Guld. -> Køb TLA inden du bliver TC (Meget vigtigt da vi skal have lederbonus med)

Og lige et billede fra Tyskerne, som allerede har godt gang i forretningen:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/554089_452896381415126_616163557_n.jpg

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)