Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli network anno 2012 - erfaringer, positive som negative?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ingen "rekrutterer" i usa eller andre steder, DubLis uafhængige forretningspartnere viser hvad DubLi har at byde på, og så kan kunderne købe eller lade være.

Derudover er Dubli verdensomspændende nu og ja der er kunder fra hele verden (måske bortset fra de IT-tilbage-stående lande...

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 04:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg syntes da lige jeg vil bidrage med denne artikel omkring Dubli.

Se den her: http://www.comon.dk/art/200412/dubli-meldt-for-vildledende-markedsfoering

Derudover kan jeg se på Dublis hjemmeside at kan fra 4,95 euro om måneden kan købe et abonnement hvor du får mulighed for at sammenligne priser på en masse forbrugsvarer, samt tilføje musik playlister du kan høre når du har lyst, ja også deltager man i en lodtrækning (konkurrence)

Men hvorfor betale for det. Der er masser af konkurrencer på nettet med gratis tilmelding hvis man vil tilmelde et nyhedsbrev eller svare på nogle spørgsmål, hvorfor betale for at sammenligne priser på forbrugsvarer når man gratis kan bruge keelko,pricerunner,edbpriser og mange flere helt gratis.

Og hvad med musikken og playlister, jamen brug spotify det er gratis. Så er der radiokanalerne (fra hele verden) man kan få adgang til i deres VIP abonnement til 7,95 Euro. Det kan du også finde gratis på nettet (shoutcast,winamp,tunein og 100 andre tjenester hvor du gratis kan streame omkring 40000 radiokanaler)

Mange af de ting du betaler for hos Dubli kan du finde helt gratis på nettet, det er bare pakket fint ind hos Dubli også skal man betale for det.

Med hensyn til deres cachback system på 7% (eller hvor meget det præcist var eller kan blive til har jeg ikke læst nærmere) Men jeg vil påstå at du uden problemer kan få 10% rabat i det fleste netbutikker i forvejen. Jeg vil hvertfald gerne give dig 10% på ALLE vare i min netbutik som Amino medlem helt kvit og frit uden abonnement og forpligtelser, bare brug koden: NORTHREGION10 hos www.northregion.dk når du går til kassen. (Ja så fik jeg også lidt reklame med, men blot for at understrege at rabat skal man ikke betale for, det er noget man får)

Også får man (mod betaling) adgang til dubli ewallet, skal man også betale for at sætte penge ind (eller credits) og man får adgang til express gavekort aktioner, wow. eBay,QXL,DBA,Trendsales lukker nok snart.

Og jeg kan blive ved....

For mig at se virker det som om at de forsøger at samle alle de gratis tjenester rundt omkring på nettet i et stort betalt interface/webtjeneste

Men ros skal Dubli da også have. Deres webside ser rigtig flot og smart ud.

Men ønsker rigtig meget helt og lykke til dem der vil forsøge sig med det, jeg vil bestemt ikke udlukke at der kan tjenes penge på det, den sidste idiot er ikke født endnu og der er mange naive mennesker derude i cyberspace.

Enjoy og rigtig god weekend Big Smile

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 04:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Halløjsa...har ikke tjekket op på dine facts, men de passer sikkert. Skriver kun fordi jeg sidste år købte et års medlemsskab på livefodboldstreams, fandt bagefter ud af at det bare var samlet udbydere.

Den sidste idiot...jamen du giver super god grund til at snakke med dig...

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 04:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin sidder du og skriver jeg er en idiot og samtidig giver mit indlæg en stjerne?

Ja det jo sørgligt :(

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 04:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Frank...ja brug endelig dit krudt på at give stjerner..Jeg er ikke Dubli'er, så jeg kan i bund og grund være lige glad, men jeg syntes du kører hamrende overfladisk.

Prissammenligningen fungere ikke altid...har flere gange fundet et produkt som ikke matcher listen.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin Slot:
Prissammenligningen fungere ikke altid...har flere gange fundet et produkt som ikke matcher listen.

Øhhh NÅ

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar - jeg ved ikke om jeg er blevet meget klogere på Dubli.

Men jeg synes, at tråden nu udvikler sig til en skæv debat, hvilket egentlig ikke var mit ønske med at starte tråden Wink

Tak igen.

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Normann:
Tak for jeres svar - jeg ved ikke om jeg er blevet meget klogere på Dubli.

Kære Jesper,

jeg vil gerne give mit (så vidt muligt) objektive svar på dit spørgsmål.

DubLi anno 2012, nu nærmer vi os sidste kvartal hvilket betyder, at den reklamekampagne der starter for fuld skrue nu, vil give os estimeret 150 kunder pr andel man deltager i kampagnen. (et 28 min. talkshow som kører på temmelig mange tv kanaler) hvor meget de handler for (indtjeningen ) står stadig i det uvisse, da det hele jo er nyt og ingen ved noget deromkring.

det vrøvl der har været med betaling for dit og dat her i tidligere opslag er skævt sat op: DUBLI er gratis for alle. der er kroner og øre at spare. slut. derudover kan man (hvis man handler meget) købe sig til flere procenter, enten 5 eller 7 % i årlig cashback altså fra en startdato og et år frem; alt hvad du har handlet der, giver 5 eller 7% tilbage. det er en forudsætning at man lige regner på det. For at spare ekstra 5% (udover de %er som du får som GRATIS kunde) betaler man 37,5 kroner, er det meget? for 7% betaler man 149 kroner og får nu også adgang til alt hvad dubli har at byde på.

der er auktionerne som er vældig succesfulde (sidste tal på gavekort: 250.000 stk. pr. dag!). for at benytte disse auktioner skal man bruge en dublivaluta der hedder credits, hver credit har en værdi af 0.6 eurocent. dem får du 25 af hver måned når du er vip medlem.( det "dyre" abo.) til gængæld er det rigtig gode varer at byde på: f.eks. Iphone 5 (ja den nye) og bærbare pcer og mobiltelefoner og damesmykker i den høje prisklasse og meget mere..(top auktionen lige nu er en Audi A5 sport..) 

hvis det er interessant for een, jamen så gør man det, og er det ikke interessant så lad det være.

shopping mallén kan du sammenligne med et bilka, alle butikker under eet tag, og den butik med den billigste vare du søger er altid først på listen.(tættest på)

musikken (med videoer) er nem at finde rundt i og GRATIS (ligesom radio) hvis du ønsker at beholde musikken ja, så koster det, men tænk over, at der jo skal betales koda,afgift for musikken, altså køber du den.( nu behøver man ikke at købe cdér længere)

(her er også et abonnement nødvendig for 68.- om måneden men så er alt musik (100 mil. numre) dit!

Derudover er der temmelige mange nye ting i støbeskeen, såsom e-bøger, film og en dublishop, som er dublis egen butik med primært software til køb. (her er tale om eks.vis windowsprogrammer og spilsoftware som world of warcraft og lign. med en prisgaranti,)

der kommer en app til smartphones hvormed du kan scanne en stregkode på en vare, og hvis du er medlem (også gratis) dukker den billigste vare op på din telefon, vælg nu om du køber til fuld pris og slæber varen hjem, eller trykker køb nu, og får varen billigere, sendt hjem til dig i morgen..)

og mange flere ting... men skriv hvis du vil vide mere...

hilsen christian

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeg glemte en ting, som jeg synes er vigtig at få med i den sammenhæng: DubLis søgemaskiner søger ikke kun i egne rækker, men kommer til at søge alle steder, hvilket vil sige den søger blandt butikker der ikke har aftale med dubli. dette gør, at søgningen giver et totalt overblik og dermed er neutral, og ja det kan godt være at du finder varen billigere uden for dubli gennem deres søgemaskine, men så køb den der....det er jo hele politikken i en nøddeskal; kunden skal have/være tilfreds over hele linjen.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det nogle sikkert nogen som kan fortælle mig om dette regnskab er rigtig. Jeg har hørt er en anpart koster 6000 kr. og for dette får du 150 kunder hvor du får 5% af deres omsætning Dernæst er der et medlemsskab på 1000 kr. pr. pr år. 

Hvis dette stemmer skal den enkelte kunde købe for 933 kr. (140.000 kr. total) det første år for at du har tjent din anpart hjem år 1. Der er sikkert andre indtægts muligheder men hvis man udelukkende ser på anpart delen er dette så rigtig antaget?

 

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)