Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli network anno 2012 - erfaringer, positive som negative?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er godt klar over, der er skrevet en del her på Amino, og andre steder på Nettet omkring Dubli's engagement, metoder, omvendte aktioner, fup og fidus m.v.

Men hvordan ser det ud anno 2012? Grunden til, at jeg spørger - er at såvidt jeg ved, er Dubli i nuværende form i DK, lanceret i efteråret 2011 ( Dansk Mall). Hvordan oplever du konceptet - som brugere eller som "Dupli-ansat"?

Jeg er ikke interesseret i Spamkommentarer og lignende - men i erfaringer, der kan bidrage til at give et mere nuanceret billede af, hvad Dubli er for en størrelse.

Jeg er ikke selv involveret i Dubli.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Normann:

Hej Aminoer

Jeg er godt klar over, der er skrevet en del her på Amino, og andre steder på Nettet omkring Dubli's engagement, metoder, omvendte aktioner, fup og fidus m.v.

Men hvordan ser det ud anno 2012? Grunden til, at jeg spørger - er at såvidt jeg ved, er Dubli i nuværende form i DK, lanceret i efteråret 2011 ( Dansk Mall). Hvordan oplever du konceptet - som brugere eller som "Dupli-ansat"?

Jeg er ikke interesseret i Spamkommentarer og lignende - men i erfaringer, der kan bidrage til at give et mere nuanceret billede af, hvad Dubli er for en størrelse.

Jeg er ikke selv involveret i Dubli.

Hej Jesper

Jeg ville først have svaret dig i privaten, fordi jeg i bund og grund ikke tror der kommer ret mange kommentarer fra folk der har prøvet det over en længere tid..

Hvornår kan man give et nuanceret billede af det? 

Hvad er baggrunden for din interesse, for mig lyder det som om du står på spring til at starte en DubLi forretning...

Der er allerede en DubLi tråd igang, med et par kommentarer i, hvorfor ikke bare fortsætte i den tråd? Nicolaj kommer med nogle kommentarer som formentlig bør tages med i betragtningen - jeg siger bør fordi jeg ikke kender til det selv og heller ikke er interesseret i at undersøge det nærmere. Ligesom man skal undersøge konkurrencen.

Nu er jeg ikke bruger, men har netop købt et par sko, som jeg kunne have købt via DubLi, men ved lidt grundigere tjek, så lykkedes det mig at få 10%, hvor Dubli kunne give mig 2% (samme forhandler) og nu taler jeg ren køb.

DubLi ansat...i bund og grund så syntes jeg jo det er fedt med kommentarer fra folk der HAR prøvet, men jeg savner meget ofte dybereliggende info. Jeg har været til DubLi info møde, nej jeg blev ikke lokket til noget som helst...Det er i bund og grund et informations møde omkring en mulighed for at tjene penge. Desværre er der af og til nogle der smider en kommentar på som f.eks. "Let". Hvornår er man kvalificeret til at vurdere ens MLM godt nok? Hvis man starter en MLM forretning op, f.eks. DubLi, kan man så efter 1 måned med masser af modgang og underskud på opstartsbeløbet sige at det er noget lort? Gør man det der skal gøres? Jeg syntes ofte jeg ser folk opgive efter 10 nej'er...så er det ikke noget for dem, så er MLM ikke en branche de passer ind i...

Så hvornår er erfaringer brugbart? 

Det jeg syntes kunne være interessant er at der kom lidt mere begrundelser for svarene, "jeg blev lokket", hvordan? Blev du lovet noget? "Jeg kom aldrig til at tjene noget", hvor lang tid gav du det? Hvor mange introducerede du det til?

Dbh. Martin 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg er selv en "DubLi-tosse" som omkring 300 andre i Danmark.

Jeg er glad for mit valg, og er ret overbevist at med vores landsdækkende reklamedækning i USA, er godt på vej til at få branded et koncept, som vil flyve mod skyerne.
(Som sagt, jeg er inkarneret DubLi-tosse, og 100% stolt af det.)

I løbet af de sidste par uger er det daglige salg af vores gavekort, steget fra 2000 - 6000 om dagen, hvilket er en ret god stigning, taget i betragtning af at vi ikke er begyndt i USA før i dag.

Du må være lidt mere specifik med hensyn til dine spørgsmål, før jeg vil skrive mere, gud forbyde at jeg svarede på noget i forkert sammenhæng. : D

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Martin :-)

Martin Slot:
Hvad er baggrunden for din interesse, for mig lyder det som om du står på spring til at starte en DubLi forretning...

Min interesse omkring DubLi kan jeg ikke sige meget omkring pt - men jeg står ikke for at skulle opstarte en forretning.

Det med at lokke en til at indgå i nogen forretning, er jeg såmænd ikke optaget af - i min optik er man er selv ansvarlig for sine valg og handlinger. Som du selv nævner:

Martin Slot:
Jeg har været til DubLi info møde, nej jeg blev ikke lokket til noget som helst...
- så synes jeg at det er en fin mulighed for at danne sig et indtryk af, hvad DubLi er for en størrelse, velvidende at den information, der modtages ikke kan være objektiv.

Martin Slot:
Så hvornår er erfaringer brugbart? 
For mit vedkommende, kan jeg bruge erfaringer, som bl.a. du har beskrevet - naturligvis er det ikke altid let at vide, hvilke erfaringer, der er brugbare, før der er gjort brug af disse. Når jeg er i gang med erfaringsopsamling, uanset hvad vi taler om - forsøger jeg altid at arbejde ud fra en systematisk orienteret tilgang. Her er erfaringer fra fx Amino blot en lille brik.

Jeg ønsker ligeledes at vide lidt om, hvor lang tid DubLi'ere har givet DubLi som forretningsmulighed - før de evt. gav op, samt årsager dertil!  Og hvordan brugere af DubLi har oplevet anvendelsen af systemet. Du har også en pointe i, at personlig forhandling omkring et specifikt produkt i nogle tilfælde kan matche DubLis rabat - men i andre tilfælde er DubLis rabat måske bedre, mens du ikke behøver at gøre noget særligt aktivt.
Tak.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Tak for svar :-)

Christian Høegh Holm:
I løbet af de sidste par uger er det daglige salg af vores gavekort, steget fra 2000 - 6000 om dagen, hvilket er en ret god stigning, taget i betragtning af at vi ikke er begyndt i USA før i dag.
Kan du sige lidt mere omkring disse gavekort samt salgene deraf?

Christian Høegh Holm:
Du må være lidt mere specifik med hensyn til dine spørgsmål, før jeg vil skrive mere, gud forbyde at jeg svarede på noget i forkert sammenhæng. : D
Jeg ved ikke, hvordan du kan svare forkert ;-) Men jeg vil gerne have uddybet nedenstående:
Christian Høegh Holm:
Jeg er glad for mit valg, og er ret overbevist at med vores landsdækkende reklamedækning i USA, er godt på vej til at få branded et koncept, som vil flyve mod skyerne.

....samt

Hvor lang tid har du været en del af DubLi?

Hvor megen tid bruger du på DubLi?

Hvilket indtjeningsniveau ligger du på?


Hvis der er noget, du ikke ønsker at besvare her - er du velkommen til at sende en PM.
Tak.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høegh Holm:

Jeg er glad for mit valg, og er ret overbevist at med vores landsdækkende reklamedækning i USA, er godt på vej til at få branded et koncept, som vil flyve mod skyerne.
(Som sagt, jeg er inkarneret DubLi-tosse, og 100% stolt af det.)

I løbet af de sidste par uger er det daglige salg af vores gavekort, steget fra 2000 - 6000 om dagen, hvilket er en ret god stigning, taget i betragtning af at vi ikke er begyndt i USA før i dag.

Er det ikke meget typisk Dubli? Man er hele tiden lige ved at begynde, og selvom man ikke rigtig er begyndt, så vælter det ind med folk. Sådan var det nemlig også for fem år siden, da jeg var til et møde i Dubli....... 25.000 kinesere havde meldt sig, og det på bare et par døgn og endda inden man var rykket ind i landet. Der er mange gode historier, og jeg håber da for dig, at de nu passer.

 

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høegh Holm:
I løbet af de sidste par uger er det daglige salg af vores gavekort, steget fra 2000 - 6000 om dagen, hvilket er en ret god stigning, taget i betragtning af at vi ikke er begyndt i USA før i dag.

Rekruttere du i USA så??

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Dubli minder for mig at se alt for meget om et pyramidespil. Jeg ville ikke gå ind i det.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Mølgaard:

Dubli minder for mig at se alt for meget om et pyramidespil. Jeg ville ikke gå ind i det.

Hvad er det der gør at det minder dig om et pyramidespil? Hvad kender du til DubLi? Hvor seriøst har du kigget på det før du traf din beslutning, som du mener er vigtig for andre herinde?

Hvis du skal starte noget op...restaurant, pizzaria, webshop, butik osv. Hvem ville du så foretrække at lytte til, en som har en mening om det eller en som har succesfulde erfaringer indenfor lige præcis det område du vælger? 

Og gå ind i...hvis du starter en 711 op, går du så også ind i det?? Det lyder lidt forkert i mine øre, sådan lidt forudindtaget holdning. Jeg ville ikke starte en DubLi forretning, fordi jeg føler der er bedre potentiale for mig andetsteds og et bedre match. Dette har jeg vurderet efter gennemgående vurdering bl.a. 2 timers møde med den bedste i DK. Hvis du skulle starte en smykkekæde op, ville du så ikke foretrække at blive "hjulpet" af Kasi fremfor mig som kun ved at min kæreste bruger smykker...Stick out tongue

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kristian Mølgaard:
Dubli minder for mig at se alt for meget om et pyramidespil

Kære kristian, gør mig og dig og andre en stor tjeneste og sæt dig ind i, hvad der er pyramidespil, og hvad der er lovlig. her er lidt hjælp: loven definerer ganske godt forskellen; pyramidepil er ulovlige, da man her lokker (direkte) til at du skal smide en masse penge og finde nogen der vil smide en masse penge i foretagnet, ellers er dine penge væk, og andre er rigere. (baseret på udnyttelse af folks naivitet)

den anden model er den der blev opfundet i usa (selvfølgelig) for over 70 år siden og bygger på anbefalinger. et eksempel: din bank(teleselskab, fødevarebutik,skohandleren) siger til dig:" hvis du skaffer os en ny kunde, får du to flasker vin". hvad gør du nu ? er du den opgivende og siger det er ulovligt det der? eller siger du :" hvis jeg nu skaffer 10 kunder, får jeg så 20 flasker god vin?

det er forskellen: der er penge på vej op i toppen (bevist valgt udtryk), HVIS "KUNDEN" synes om det, og værdierne kommer tilbage..altså en køb/sælg/bytte foretagende.

ps. nævn et eksempel på et firma/foretagende der IKKE er bygget efter samme princip som en trekant er tegnet på.

jeg kan sagtens finde nogen som ER: chefen i bestyrelsen, generalen i forsvaret, direktøren i firmaet, dommeren i retssalen (ups, er det lovlig?)

der hvor det går galt for dig og temmelig mange andre, er at de kan huske tilbage i 90erne hvor der var nogle smarte hoveder, der kunne slå plat på selve MLM modellen...mange mistede penge på det...hvorfor? fordi der ikke kom værdier tilbage som modsvarer nogenlunde det "indbetalte".

håber du blev lidt klogere, hvis du gjorde så ANBEFAL andre at læse disse linjer...

hav en god uge...

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)