Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

optimeret hjemmeside, men kunderne udebliver.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør jeg forkert. Laver alt i opsøgende salg. Salgs breve. Opfølgning, . Marked er tyndt, hvilket jeg ved. Men er der andet jeg kan gøre for at trække folk til.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Flygenring:

Hvad gør jeg forkert. Laver alt i opsøgende salg. Salgs breve. Opfølgning, . Marked er tyndt, hvilket jeg ved. Men er der andet jeg kan gøre for at trække folk til.

jeg kan ikke læse i indlægget dette her

er det en hjemmeside

hvilken er emme er det om du har svært ved få kunder nogle emmer er sikkert flere besøgene det kræver

er der 1000 besøgene om dagen på siden eller 100 betyder jo også noget og 1000 besøgene om dagen og mange relevante besøgene er det mange

vis det ikke er relevante besøgene  er det ikke mange besøgene med 100.000 besøgene om dagen , så er det bedre med 100 besøgene om dagen der er relevante besøgene på ens side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Flygenring:

Hvad gør jeg forkert. Laver alt i opsøgende salg. Salgs breve. Opfølgning, . Marked er tyndt, hvilket jeg ved. Men er der andet jeg kan gøre for at trække folk til.

Ud og skab dig nogle kontakter!!

Hvis du først har fået job i hus og de er tilfredse, kan du regne med at de vælger dig igen.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har løst mange fester, og ved de vælger os igen. Nu tænker jeg på barer diskoteker spille steder etc . .

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have nogle kontakter.. Dem jeg kender der er restauratører bruger gentagende gange de samme folk, pga. det gode resultat. Og de kender hinanden.. Få en fod indenfor og gør et indtryk..

Den branche er meget hård og konkurrencen ligeså. Derfor støtter man ofte sine kammerater og bekendte.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Flygenring:

Har løst mange fester, og ved de vælger os igen. Nu tænker jeg på barer diskoteker spille steder etc . .

vis det er denne her side dørmænd

hvor får i links fra  tjek her links uden links kommer der ikke vildt antal besøgene hvor mange besøgene har igennem google organiske resultat jeg tvivler meget det er bare over 100 besøgene om dagen og relevante besøgene

der er så meget man kan lave at forbedre ens side er tit et evigheds arbejde , men jeres side markedsføring virker langt bare startet på , så det er med at komme i gang nu lidt ekstra tips her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 47
Fra  Flexbar - cocktails & bartending Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Send mig dine oplysninger.

Jeg kan meget vel få brug for dine gutter på et tidspunkt.

Vh

Peter

Lej en bartender til din næste fest og nyd de lækreste drinks hele natten!

Fra københavn
Tilmeldt 15. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars,

Jeg har lidt forslag til hvad du kunne gøre...

1. Du kunne evt. starte en blog hvor du snakker om forskellige områder indenfor din branche, baseret på relevante søgeord.

Feks. kunne du på bloggen :

- lave videointerviews med nogle af dine dørmænd samt tilfredse kunder/referencer.

- Skrive om nyheder i branchen (både godt og dårligt). F.eks. hvis en dørmand har afvæbnet en hidsig gæst i weekenden eller lign. (evt. give din professionelle mening om hvordan situationen blev håndteret)

- opbygge en email liste med potentielle kunder.

2. Snak med festarrangører og lav en evt. samarbejdsaftale. F.eks. hver gang de arrangerer en fest for deres kunder og de anbefaler jeres service, får de en vis procentdel, eller et fast beløb eller lign. ?

3. Snak med trykkerier / flyerdesignere om at få dem til at henvise til dig når de laver en flyer for en kunde som skal holde et arrangement og du vil henvise dine kunder til dem for fremtidige trykopgaver.

Jeg har taget et kort kig på din hjemmeside og synes den virker fin ! Dog har jeg lige et par ting som måske ville kunne forbedre din konverteringsprocent :

- Du har et banner i bunden af siden (lige over footeren) med "Dørmænd til hele danmark" og jeres tlf nr. Det banner ville jeg rykke op i toppen af siden. For det første fordi det er præcis det du tilbyder (dørmænd til hele danmark) og det burde stå tydeligt i toppen af siden, og fordi den besøgende kan se jeres telefon nr klart og tydeligt uden at skulle scrolle ned. Du kunne evt. integrere dette banner i din header grafik ?

Du skriver at du laver alt i opsøgende salg, skriver salgsbreve og følger op på det... måske kunne dit materiale eller din teknik forbedres ? Prøv at spørg dem som vælger IKKE at bruge jer om hvorfor ? Tit kan dette spørgsmål i øvrigt gøre underværker : "Hvad kan vi gøre for at overgå jeres forventninger og tilføje jer til vores samling af glade kunder ?" .... lyt godt efter hvad de siger og hvordan de reagerer (kropssprog, fyldord m.m.)!

Det var hvad jeg lige kunne komme på...

mvh Thomas

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar. Der er lidt at gå i gang med.  yderligere SEO kan jeg dog ikke selv varetage, men håber min super udbyder kan hjælp mig her.

Marked er fuldt af firmaer der vil det samme som os. Vi kan det bare bedre :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)