Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop løsning ønskes..

Side 9 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:

David Karpantschof:

Ja enig, Outsourcing er kommet for at blive.

Vi leverer komplette eCommerce løsninger hos Outsourcers og kan godt lege på de priser der bliver skitseret her på tråden.

Mange hilsner

David

Beklager, men OsCommerce er altså en No-go for en ny shopejer - det er laaangt bagud i forhold til andre shopløsninger - og det er totalt umuligt for alm. mennesker at vedligeholde. Der er ofte shops der hackes, og at installerere nye contributions kræver en total test af shoppen hver gang - der er simpelthen for mange basale fejl i de ting der kan hentes. OsCommerce er færdigt som shopsystem med mindre man elsker at rode i php-kode - er min holding.

Et hurtigt kig på den side der er linket til i ankerteksten, nævner intet om OsCommerce

Jeg tror du har fået taget fejl af hvad der menes med eCommerce :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

M.P:

Et hurtigt kig på den side der er linket til i ankerteksten, nævner intet om OsCommerce

Jeg tror du har fået taget fejl af hvad der menes med eCommerce :-)

Og jeg tror, du har ret - jeg har læst eCommerce og tænkt OsCommerce - tak for korrektionen og jeg beklager.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ser denne tråd lidt sent...

Håber du når at læse den.

Jeg har selv startet en webshop op, hvor jeg har haft 2 forskellige løsninger. Den ene var Vsi fra Asien og den anden et mindre firma fra århus, de sidste er ikke færdige med shoppen men jeg kan ikke få fat i dem.

Alle lover guld og grønne skove inden man underskriver kontrakten, det er klart.

Mit råd til dig må helt klart være at du tjekker deres referencer, jeg skal igang med min 3. shop hvor pengene bare er blevet endnu mindre.

Jeg ved godt at de fleste af os er begrænset af økonomien, men set i bagspejlet havde det været bedre for mig at bruge 50.000,- på en webshop end at stå med 2 dårlige webshops der ikke kan konvertere og som ikke er blevet lavet som aftalt skriftligt. 

Pga. ovenstående bliver jeg nød til at tage den mindst dårlige frem og finde en der kan programmere den om således den kan konvertere.

Peter Dinsten

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
eller eksisterer de ikke

Nu synes jeg, at tonen bliver for grov. Havde ellers tænkt mig ikke at kommentere i denne tråd, men der overskrider du sgu' min grænse, Lundsby!!!!!

Michael

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Fokus:

Lundsby:
eller eksisterer de ikke

Nu synes jeg, at tonen bliver for grov. Havde ellers tænkt mig ikke at kommentere i denne tråd, men der overskrider du sgu' min grænse, Lundsby!!!!!

Det gik lidt hårdt for sig, jeg skal indrømme at den lidt hårde tone nok er en konsekvens af at mine egne grænser at blev overskredet da man blandede sig med et fuldstændigt misforstået parts indlæg og tilmed fremhævede det faktum at man rent faktisk ikke havde læst hvad det rent faktisk handlede om.

Jeg anser ellers mig selv som for at være et rummeligt menneske, men der blev jeg lettere arrig og må indrømme at jeg sank med ned på et niveau, hvor jeg eller andre på Amino sådanset ikke burde være.

Side 9 ud af 9 (85 indlæg)