Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop løsning ønskes..

Side 3 ud af 9 (85 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det sker alt for ofte at folk der søger hjælp og pris tilbud her inde på Amino får smidt en bunke jord i hovdet af de folk der leverer den efterspurgte løsning, det burde være muligt at komme med et tilbud til den der efterspørger det uden at det skal resultere i en ”forklaring og priskrig” fra de forskellige udbydere, personligt går jeg ikke ud og ”rakker” ned på en kon-kollega når jeg har en mulig kunde i røret, da jeg ikke mener at det er en ordentligt måde at opføre sig på.

/Peter



Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det står på deres hjemmeside, hvorfor læser du det ikke ?
En god ide, er at bruge de 600 kroner på denne bog og så læse det hele igennem, så er du klædt på til det du spørger om herinde :

http://webshop-hvordan.dk/indhold-i-ebogen

600 kroner er måske mange penge, men de er godt givet ud.
Med den viden, ved du hvad du skal spørge om og hvad du kan forvente at få.
Dem der vil sælge dig noget gratis, har ALTID en skjult DAGSORDEN.
INTET er GRATIS, f.eks. koster dankort (pbs aftale) penge, hvem skal betale disse ?
Dankort er normalt en del af din webshop og dem der tilbyder det gratis har lige udeladt dette og vil sikkert have 2-3.000 for at sørge for dette.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mogens Jørgensen:
Dankort er normalt en del af din webshop og dem der tilbyder det gratis har lige udeladt dette og vil sikkert have 2-3.000 for at sørge for dette.

Vi tilbyder 25 % på oprettelsen som vi igen og igen gør opmærksom på, vi installere den dog gratis, ligesom vi også installere PayPal gratis.

Intet er gratis og vore kunder får præcis besked om hvad de skal betale og det er typisk 3.900 + 750 eller 2.250 til NETs oprettelsen når de 25 % er trukket.

Jeg må videre tilbage til arbejdet da jeg sidder i dette øjeblik og Skyper med en kunde i Danmark sammen med vor programmør på Filippinerne.

Jeg er ked af I ikke rigtig forstår vi har andre omkostninger herude i Asien, dog er vor service den samme som i Danmark.

Jeg syntes emnet er spændende men vi burde oprette en separat tråd til emnet, da det er synd for trådstarter at hans indlæg bliver kuppet.

Og nu , back to work boys...

Mvh

HH

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Henrik Hansen:

Jeg må videre tilbage til arbejdet da jeg sidder i dette øjeblik og Skyper med en kunde i Danmark sammen med vor programmør på Filippinerne.

Jeg er ked af I ikke rigtig forstår vi har andre omkostninger herude i Asien, dog er vor service den samme som i Danmark.

Jeg syntes emnet er spændende men vi burde oprette en separat tråd til emnet, da det er synd for trådstarter at hans indlæg bliver kuppet.

Og nu , back to work boys...

Yes Til en hårdtarbejdende dansker i Østen

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld jeg blander mig....

Men som der efterlyses; Hvad med pristilbud fra alle de debatører der påstår det ikke kan gøres til f.eks. 3.995 som HH tilbyder ??? Hvad koster løsningen fra jer ?

Og hvad er jeres belæg for at tage den pris i nu engang tilbyder ? Og kom nu ikke med at jeres omkostninger er højere end HH fordi han sidder i Asien, det kan vi ikke rigtigt bruge til noget..... Så skullé vi jo allesammen vælge dansk producerede varer, -også når det kommer til computere, mobil telefoner osv... men sådan er verden bare ikke skruet sammen...  Efter internettets komme er det jo en af de ting der gør valgfriheden til at vælge samme kvalitet, bare billigere..... Og det er uanset om det er en webshopløsning eller reservedele til bilen jeg søger.

Jeg er selv på jagt efter en løsning og har fået mange forskellige tilbud, også fra HH, som jeg nok vælger til sidst ! og hvorfor så det ??? Fordi jeg kan tale med ham på mit eget sprog og ikke med en Inder (som jeg også har tilbud fra). Fordi jeg ikke skal betale førend løsningen leveres...  Fordi hans pris er rimelig ud fra mit budget... at betale 15.000 for en løsning er ingen garanti for at det leverede produkt er bedre end det naboens knægt kan "skrue" sammen for en plovmand....  Og ikke mindst fordi HH ikke "saboterer" andres tilbud i diverse debatter, men holder sig til sin egen forretning..... At taledårligt om andres tilbud giver ikke altid positiv gevinst på egen side....  PT betaler jeg selv ca 350 kr pr måned i abonnement på en løsning, som jeg ikke er tilfreds med.....

Havde jeg haft uanede økonomiske muligheder havde jeg gladeligt betalt måske en million for en webshop-løsning, samt en million for markedsføring af denne og så en lille mill eller to til SEO... Eller måske jeg bare havde startet mit eget "jeg laver dig en webshopløsning" firma og ansat nogle kompetente mennesker........

Men held og lykke til trådstarter med at finde en løsning han er tilfreds med ud fra hans budget og formåen....

Og held og lykke til udbyderne af løsningerne.....

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Haj Søren

Én af de ting som jeg ser som en fordel, er at jeg kan tage ud til kunden og tage mødet med ham/hende og sidde og kigge vedkommende i øjnene og spørge hvad de har af ønsker - og de kan se hvem du er. Prøv at skrive din ønsker ned på en email og send det afsted uden vedlagt billede og se om der kommer det ud af det som du egentlig ønskede. Det er sjældent at de kommer i første hug. Selvfølgelig kan du arbejde videre med det, men man får mange små detaljer at vide og de kan se hvordan DU arbejder og hvordan systemerne egentlig virker. (De fleste kender jo ikke systemet og starter jo som regel fra scratch.). En mail med hvordan det virker kan jo blive meeeeget lang.

Vi tager 6000 som standard 6000 for et design, om det er for billigt ved jeg ikke, men vi synes selv det er en fornuftig pris der afspejler tidens situation med pres fra andre udbydere.

- Det var bare et enkelt point-of-view fra mig, der er jo flere... Stick out tongue

Go aften

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren:
at betale 15.000 for en løsning er ingen garanti for at det leverede produkt er bedre end det naboens knægt kan "skrue" sammen for en plovmand.... 

Det er det jeg ser som det store problem, at dem der køber en webshop ikke har en realistisk chance for at vurderer hvad det er de køber, og Amino gør det sådan set ikke nemmere for dem.

Når man efterspørger et tilbud på en webshop, så for trådstartene typisk en stribe priser og en række ubrugelige karakteristika.

Det er fuldstændigt analogt, til hvis man efterspurgte en bil, og der så var nogle der sagde jeg har den er blå den kan du få for 50 kr. en anden siger jeg har der er 3 år gammel den kan du få for 10K. Det er fuldstændigt absurd at skulle træffe en seriøs beslutning ud fra de kriterier.

Så er det store spørgsmål, hvad kriterier man så skal bruge? Det er åbenbart så svært at se, men ellers oplagt, det du er interesseret i som webshop er en shop der sælger godt! så det er oplagt at vælge en leverandør der tidligere har lavet Webshops der sælger godt!

Den rigtige vej, er selvfølgeligt at sammenligne referencer, referencer, referencer MEN lad vær med at kigge på hvad der er pænt og hvad du kan lide for det er lige meget, det vigtige er at finde ud af hvad der sælger.

Hvis ikke din leverandør tidligere har lavet shops, der sælger så er odds for at han kan lave en til dig relativt små, hvis han har leveret stribevis og de vel og mærket er indenfor dit budget, så er det ham man skal vælge.

Det er kundernes skyld fordi de er gode nok til at se hvad der er vigtigt. Det er leverandørenes skyld fordi de ikke formår at kommunikerer til kunderne hvad der er vigtigt.

Det handler om hvor meget shoppen sælger, en shop til en femmer der ikke sælger en daddel, er fem kroner for dyr!!!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Den rigtige vej, er selvfølgeligt at sammenligne referencer, referencer, referencer MEN lad vær med at kigge på hvad der er pænt og hvad du kan lide for det er lige meget, det vigtige er at finde ud af hvad der sælger.

Hvad gør så nybegynderen der skal igang med sin første webshop/hjemmesideløsning ?

Startede du ikke også selv med en opgave der var den første ?

Er det ikke lige præcis referencer der bl.a. er vigtige ?

Salget på f.esk. en webshop kræver vel også andre parameter end den gode løsning, hvad med indehaveren er denne i længden ikke også en vigtig brik i salget ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Det er sgu også en god pris du giver, du kører ud til kunden, du har dine omkostninger i Danmark og stadig formår du holde en god pris.

Vi bruger Skype og kan på den måde se kunderne i "øjeene" vi har kunder der ikke ved mere end hvordan de åbner en mail, samt kunder der ved mere om shop og forretning end os, de har måske bare ikke tiden til lave den eller også mangler de design skills osv.

Jeg har lige siddet knapt 2 timer med en kunde og vi har snakket frem og tilbage om design, funktioner samt desuden kunne jeg hjælpe ham med hvad han skulle vogte sig for når han købte ind i Kina.

Desuden har jeg besluttet mig for det næste år KUN at arbejde, dvs ingen ferie men arbejde 16-18 timer om dagen, de kunder jeg har ved allerede jeg er at træffe altid. Er jeg på markedet har jeg min I-phone med og kan besvare mail med det samme.

Så sidder jeg i Thailand lidt over en time udenfor Bangkok, her er røvkedeligt faktisk men min kone er lærer og skolen ligger 3 min. herfra. Desuden har vi kontor i huset dvs vore udgifter til hus og kontor er 1.000 DKK pr. mdr. ikke noget med have bil og fint kontor i Bangkok.

Vi har bare besluttet os for give den MAX skalle, yde en service som bare, have afsavn, spise hjemme og kun i byen når vi skal hente varer til vore kunder/partnere i EU. Alt er skåret ind til benet for hellige os forretningen, selv en bif tur er "udelukket" det næste år, men så........... så kan jeg heldigvis nøjes med arbejde 12 timer om dagen og flytte ned til et mere eksotisk sted og min kone kan stoppe dobbelt arbejde og kun arbejde i firmaet.

Slutteligt vil jeg pointere at vi er kollegaer som yder forskellig service til forskellig pris og måske ville en der sælger et site til 20.000 sælge lidt flere hvis de kostede 15.000 og derved kommer vi til sagens kerne - sælg mange gange og tjen "lidt" hver gang.

Vi knokler, vi sparer, vi yder og dermed vil dette være sidste indlæg herfra i denne tråd, som sagt syntes jeg det er et spændende emne men i en separat tråd.

Mvh

HH

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 1725
Fra  Profitize Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Lundsby:
Det handler om hvor meget shoppen sælger, en shop til en femmer der ikke sælger en daddel, er fem kroner for dyr!!!

Du har jo nærmest tyvstjålet mit motto, din lurvendrejer, du ;)

Men det er fuldstændig korrekt. Pris er fuldstændig underordnet. Det handler om ROI.. Kald det bare et buzzword, men der er en grund til det - og alle dem der forsøger at bevæge sig væk fra det er dem du roligt kan regne med ikke kan levere det.

Ellers svarer det til at sige at en god aktieinvestering er dem der koster mindst pr. aktie - men hvad får man ud af det, hvis man har tab på dem.

De bedste mails jeg får er dem her: "vi kan nu leve af det på fuld tid"  Det er motivation så det sparker R**

Men der går da indrømmelsesvist lang tid mellem dem. Når vi taler nystartede. Det handler jo ikke kun om at have en webshop der sparker mås, det handler også om at vide hvordan den skal bruges.

At give mig en Formel-1 bil gør mig jo ikke til GrandPrix Stjerne.

Til Trådstarter. Uanset hvad du vælger, så skal du sørge for at du betaler for kompetencer. Hvis din leverandør ikke har stillet dig de første 20+ spørgsmål til webshoppen, så kan du være ganske forvisset om at du ikke har fat i den rigtige endnu.

Vi er desværre fuldt booket ud lige nu, ellers havde jeg også meldt mig på banen for at hjælpe dig med en effektiv løsning.

Profitize - Webbureau specialiseret i E-handel & Konverteringsoptimering

Side 3 ud af 9 (85 indlæg)