Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop løsning ønskes..

Side 2 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:

Henrik Hansen:
EN GANG FOR ALLE ingen ekstra omkostninger

Sørger I også for en lifetime af security patching af systemet, så man ikke pludselig står med en defaced side og er på herrens mark? 

Det vi mener er naturligvis at vi yder service på vore shop og ikke hver gang kunden skal have et lille råd om hvordan man f.eks opretter en variable eller lign. Har vore kunder problemer med sikkerhed på deres shop står vi naturligvis klar til hjælpe dem.

Frands:
Desuden - hvem leverer det? Ud over "HH"? Links? Referencer? 

Vi har vort site oppe og kører om ca. 2 uger og der vil det nye site samt referencer stolt vises frem, pt. har vi haft så mage opgaver at vi ikke har lavet vort eget færdigt nu, men grundet nogle partner aftaler skal det være klart inden 2 uger.

Jeg tror så desuden det Jesper Krogfeldt mener er at i starten må man bare få opgaven i hus for references skyld, ligesom vi og mange andre har gjort.

Mvh

HH

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres tilbud og input.
Lige umiddelbart lyder tilbuddet fra Henrik Hansen ret fristende, men vi vil selvfølgende søge og afvente lidt mere for at få den mest optimale løsning..

Hvem kender gratiseshop.dk ? Ser ud til at det er helt gratis eller er det fup?

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Hansen:

Frands:

Henrik Hansen:
EN GANG FOR ALLE ingen ekstra omkostninger

Sørger I også for en lifetime af security patching af systemet, så man ikke pludselig står med en defaced side og er på herrens mark? 

Det vi mener er naturligvis at vi yder service på vore shop og ikke hver gang kunden skal have et lille råd om hvordan man f.eks opretter en variable eller lign. Har vore kunder problemer med sikkerhed på deres shop står vi naturligvis klar til hjælpe dem.

Frands:
Desuden - hvem leverer det? Ud over "HH"? Links? Referencer? 

Vi har vort site oppe og kører om ca. 2 uger og der vil det nye site samt referencer stolt vises frem, pt. har vi haft så mage opgaver at vi ikke har lavet vort eget færdigt nu, men grundet nogle partner aftaler skal det være klart inden 2 uger.

Jeg tror så desuden det Jesper Krogfeldt mener er at i starten må man bare få opgaven i hus for references skyld, ligesom vi og mange andre har gjort.

Mvh

HH

HH, du skriver du har et fuldtidsjob ved siden af... hvordan vil du yde support og tage imod inputs fra kunden i normal åbningstid? 

Du bevæger dig ind på et marked hvor der har været spillere i mange år, og skambyder produktet fuldkomment.. ikke engang en reference er så lidt værd og hvor sikker er en butiks fremtid hvis du blot har det som hobbyprojekt ved siden af dit fuldtidsarbejde? Så snart opgaverne hober sig op hvad gør du så? En shop er aldeles krævende og tager ressourser fra enhver virksomhed der sælger dem, derfor er priserne også derefter.

Jeg støder tit på virksomheder der er efterladt med en shop, hvor udvikleren bare har sagt "nu skal jeg prøve noget andet, for i kræver for meget tid og jeg tjener intet"... så overvej nøje hvad du tager ind, også bare for referencens skyld, for det kræver TID og du skal have penge for det, uanset hvor romantisk det ellers kan lyde.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:
Altså hvis jeg kan få en shop for 3.900 kr. inkl. alt og support og oplæring, så vil jeg gerne købe 10 af dem, så skal jeg nok få dem solgt og have tjent 1 million inden måneden er omme,

Du skal være så velkommen, jeg kan ikke se problemet i sælge en Presta til 3.900.- hvor vi viser folk hvordan den virker, det er jo trods alt rimeligt nemt for de fleste at lære.

Desuden har vi bare valgt yde den service at folk kan ringe hvis der er nogle ting som de ikke forstå ; gratis.

De fleste forespørgsler er jo klaret i løbet af 1-4 minutter.

Mvh

HH

PS. - Nu er dette jo så ikke en tråd om hvorfor dit og dat, men en tråd om et tilbud til trådstarter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Morten:
HH, du skriver du har et fuldtidsjob ved siden af... hvordan vil du yde support og tage imod inputs fra kunden i normal åbningstid? 

Morten, du mixer lidt rundt i det nu, jeg har ikke skrevet jeg har fuldtids job ved siden af, jeg knokler ca. 18 timer om dagen med vort nye bureau, visse af vore kunder kan ikke forstå jeg altid er at få fat i, men det er simpelthen pga hårdt arbejde.

Vi efterlader ingen og hyrer nye folk nu i takt med vi udvider, ganske almindelig praksis samt vi desuden ikke siger ja tak til mere end vi kan magte.

Prisen på 3.900 kommer sig desuden af vi sidder i Asien og ikke har høje udgifter, bl.a koster mit hus 1.000 pr mdr. og et måltid mad kan fåes for 5 kr. derfor, desuden vil jeg hellere tjene lidt men mange gange en meget en gang.

Her er ingen romantik, kun hårdt arbejde.

Du ønskes en god søndag hvor jeg stadig sidder og knokler kl 2:10 am og skal op om ca 5 timer.

Mvh

HH

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten jeg syntes det synd du skal gå ind og ødelægge trådstarters interesse oplæg med dine fordomme imod folk der laver webløsninger.

Fremover burde du rette henvendelse privat eller start din egen tråd hvor du kan brokke dig :)

Som HH så smukt præcisere det er referencer, for nogle, langt vigtigere ind en høj udbuds pris.

Godnat herfra

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Morten:
Du bevæger dig ind på et marked hvor der har været spillere i mange år, og skambyder produktet fuldkomment.. ikke engang en reference er så lidt værd og hvor sikker er en butiks fremtid hvis du blot har det som hobbyprojekt ved siden af dit fuldtidsarbejde? Så snart opgaverne hober sig op hvad gør du så? En shop er aldeles krævende og tager ressourser fra enhver virksomhed der sælger dem, derfor er priserne også derefter.

Jeg synes det er godt skrevet og meget rammende. Vi støder ret ofte på enten kunder der gerne vil have en webshop til 5000,- for det kan man jo få på amino? Eller vi får mails fra kunder der vil have en komplet SEO løsning på 10-15 søgeord med et budget på 1000,- For det kan man jo se der er nogen der tilbyder på amino.

Jeg synes det er fint du tager debatten her, og ikke i private mails.

Man kan ikke lave en webshop for de små priser,- og yde den support det kræver.

Mvh

jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Weltström:
Jeg synes det er fint du tager debatten her, og ikke i private mails.

Nej, det er absolut ikke i orden at hijacke denne tråd til en debat om priser. Kom med jeres eget tilbud, og lad kunden selv vælge. Men det har I ikke engang gidet - sandsynligvis fordi kunden i denne tråd efterspørger en pris-rimelig løsning. Eller hvorfor har I ikke?

INGEN af de kritiske røster her i tråden, har gidet ulejlige sig med at give trådstarter deres eget tilbud, men kan dog godt lige svinge sig op til at sabotere andres.  Pas jeres egen butik, og  start en ny tråd om priser og underbud, hvis I mener at den debat er vigtig.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Weltström:
Jeg synes det er fint du tager debatten her, og ikke i private mails.

Jeg er enig, det værste der kan ske er jo at trådstarter, lærer mere om hvilket fordele og ulemper der er de forskellige løsningsforslag.

Jeg forstår ikke at man kan havde en interesse i at få fejet tingene ind under gulvtæppet, i stedet for at få dem frem i lyset. Det gode ved fora som disse er jo netop, at det ikke egner sig til fordummende tv-shop kampagner, men er et sted hvor en masse kløgtige og erfarne mennesker kan give et råd med på vejen.

Side 2 ud af 9 (85 indlæg)