Køb et Amino Sponsorlink
Hej.Min hjemmeside lookatusnow.dk, vil jeg gerne lige høre hvad i syntes om!Jeg kunne godt bruge flere læsere, hvad skal jeg gøre for det?Er backlinks, SEo, osv.. godt?
titlen husk udnyt den bedre lige nu er det http og hele domænet der er i titlen det ser ikke ret pænt ud og det kan give flere klik med en mere sigende titlen og udnytte google viser op til 70 tegn lige er maksimalt 1 ord i alle dine titler
kontakt os lav en kontaktformular der derved er det lettere at kontakte dig , vis har firma frem med cvr nummer det giver troværdighed over din side
i alt synes jeg dog en godkendt og flot blog
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Den er ok pæn, dog ved man ikke rigtig hvad siden går ud på når man kommer ind...
Ejer og driver: Triito.dk - Anmeldelser af danske webshops og produkter!
uddyb det noget mere med en sigende title? :)Mvh S
din titlen ser sådan her ud på google nu , der kan være flere ord i titlen en et par korte ord som her er dit domæne navn
Hvis du bruger skærmlæser, skal du klikke her for at deaktivere Google Direkte
Hvordan tilføjer jeg det? :)
Lookatusnow.dk: Hvordan tilføjer jeg det? :)
vis ikke er som modul direkte i CMS systemet som blandt andet wordpress
jeg håber det er i CMS man kan sætte det ind i wordpress Generelle indstillinger , når klikker ind i kontrolpanel
vis er i koden skal det se sådan her ud med det ,kan det være lidt svære men skal sættes ind i koden på siden så
<head><titel>look At Us Now fashion footwear downloads insperation ownstoff mixtaps</titel><meta name="description" content="Home · Fashion · Outfit's · Inspiration · OwnStuff · Contest · Collection · Footwear · MUSIC · Downloads · Liveperformance · Mixtape · Musicvideo ..."><meta name="keywords"fashion, music, outfit "></head>
jeg håber i alt det ligger i dit CMS systemet nemt at lave unikke titler på din side , det er en klar fordel , det ligger i cms systemet