Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Webshop?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg prøvet og skrive til Thomas Bigum! Men jeg er bare ikke tålmodig nok, jeg skrev i torsdags, men nu vil jeg høre jer om i ved noget! Hvordan laver man en webshop via. facebook som f.eks. Bingeli jewerly har og sådan? + Hvad er prisen for at få sat en fed facebook side op?

- Mads

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke finde den webshop som du omtaler.  Men hvis du kan komme med et link så vil det helt sikkert være nemmere at give et brugbart svar på dit spørgsmål

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.facebook.com/BinggeliJewelry

bare noget i nærheden af det, er bare ikke så glad for paypal...

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

https://www.facebook.com/BinggeliJewelry

bare noget i nærheden af det, er bare ikke så glad for paypal...

Ja det er selvfølgelig typisk at der er et "We'll be right back"-skilt på. Men det ser ud til, at deres shop er baseret på Big Cartel som umiddelbart koster alt fra 0 kroner til ca. 170 kr (30 dollars) om måneden. 

Edit:

De understøtter tilsyneladende kun PayPal.  

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har på tekandens facebook fået lavet en shop. Har godt nok pt. deaktiveret en del af den (kurven) da jeg opdatere den. Men går ud fra ideen er den samme.

https://www.facebook.com/Tekanden/app_221460014534454

Teknisk set er det ikke anden end en webshop i en undermappe som er linket samme database som ens rigtige shop og bare har et facebook venligst design.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva ville det koste og få sat det op, eller få lavet en flot facebook side og sådan :)?

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Hva ville det koste og få sat det op, eller få lavet en flot facebook side og sådan :)?

Har du allerede en eksisterende webshop eller er det helt forfra?   Vil du have hele indkøbsforløbet i Facebook eller vil du blot have links til din normale shop ligesom Tekanden har det? 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:

Mads:

Hva ville det koste og få sat det op, eller få lavet en flot facebook side og sådan :)?

Har du allerede en eksisterende webshop eller er det helt forfra?   Vil du have hele indkøbsforløbet i Facebook eller vil du blot have links til din normale shop ligesom Tekanden har det? 

Linksene går kun til egen side lige som den er nu da kurven er deaktiveret, så har lige aktiveret den igen så den nu gør som den rigtigt skal (bare lige så mange kan set det)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke så meget det, men hvor megte det vil koste, og andre muligheder end lige paypal?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få 100% det samme i en facebook shop som du kan i en almindelig, som frands også spurgte. Har du allerede en shop eller skal der laves en ny? For har du en shop i forvejen, så kan du nøjes med at skifte over til en facebook venligt design på facebook delen.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)