Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster et flot logo?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er interesseret i en professionelt gennemarbejdet profil, så kan vi gøre det for dig - priserne ligger dog væsentligt over de andre tilbud du har fået her i tråden. 

Du kan se referencer på grafisk design af Simon på linket Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Først et par gode råd:

  • Ikke for mange farver. Et godt logo skal i princippet fungere ligeså godt i sort som med farver. Det har en betydning, hvis du f.eks. på et tidspunkt skal have lavet specialtryk, f.eks. på lightere, kuglepenne mv. Jeg plejer at anbefale 2 - og max 3 farver.
  • Når du vælger leverandør så vælg en, der laver det som vektoriseret. Der er mange, der mener det er fint nok med Photoshop, men det er det altså ikke efter min mening, hvis man bare en smule seriøse intentioner med ens forretning.
    Forskellen er, at med et logo i vektor er, er du fremtidssikret. Dvs. at den kan bruges til ALT. F.eks. hvis du på et tidspunkt også ønsker tryk, banner, kuglepenne etc. etc., så har du vektorfilen.

Dernæst så vil jeg skamløst anbefale mig selv.

Normalt tager jeg kr. 1000,- (ex. moms) for et standardlogo, men Amino´er får 50%.

*Alle de rettelser der skal til for at du bliver HELT tilfreds. Du skal jo forhåbentlig regne med, at skulle kigge på det i mange år, så hellere bruge tiden i første omgang.

* Laves vektoriseret, dvs. det kan bruges til ALT

* Leveres i alle de filformater og størrelser du ønsker

*Sidst, men vel ikke mindst: No cure no pay, hvilket betyder, at skulle jeg mod forventning, ikke kunne levere nogle oplæg, der kan tilfredsstille dig skal du intet betale. Jeg har så brugt nogle timer, men til gengæld har jeg jo så heller ikke været dygtig nok til at fange dine signaler. Så dropper vi det bare, jeg går i skammekrogen og vi er lige gode venner af den grund.

Læs evt. mere HER

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 64
Fra  make it stick Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. se noget af det arbejde personen jeg omtaler i mit tidligere indlæg har udført, i form af nogle af de logoer han har lavet til mig: http://www.amino.dk/forums/t/158989.aspx

Jeg er pt. i afslutningsfasen, hvor jeg blot skal have bestemt mig for hvilket jeg vil have.

Jeg kan sende dig flere logoer han har lavet til mig, hvis du vil se mere.

Mads

http://facebook.com/personalstickers

http://makeitstick.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke forestille mig at professionelle kunne finde på at lave logoer i Photoshop O.o

Men ja, du har ret. lllustrator er det eneste der dur mht. logoer :)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina Handt:

Jeg kan ikke forestille mig at professionelle kunne finde på at lave logoer i Photoshop O.o

Men ja, du har ret. lllustrator er det eneste der dur mht. logoer :)

*Mangler en smilee som nikker anerkendende*

Illustrator, Corel Draw eller et eller andet program hvor logoet er lavet i vektorer og gemt som en EPS-fil.

/Jesper

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt råd, glem alt om Fiverr.com hvis du ikke har en person reference bag, som har fået lavet et logo efter sit eget ønske.

Tit er det blot redigerede logo templates du får strikket sammen, og så deler du altså i værste tilfælde logo med en million andre ude rundt omkring på nettet.

99designs.com - Hvis det skal være billigt og du ønsker mange forskellige bud.

Ellers er Brian's tilbud skam også ganske udemærket!

Bare lige for en sikkerhedsskyld i tilfælde af det skulle være glemt ;-) - Vektor, vektor, vektor!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op mange tak for alle de gode og ydest brugbare svar, jeg står og overvejer meget at gøre brug af 99designs. Men er man tvunget til at vælge en af dem der deltager i "konkurrencen"?

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er man ikke tvunget til:-)

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 19. May 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, tænkte på om du kunne lave et flot logo. Vi er et tøjmærke :)

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Du skal være mere end velkommen til at sende mig en mail på kontakt@frederikbalslev.dk. Se evt. nogle af mine referencer på www.frederikbalslev.dk så trækker jeg i arbejdstøjet og laver en fin pris til dig. :-)

Mvh,

Frederik

Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)