Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster et flot logo?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg skal bruge et godt og flot logo til et projekt. Logoet skal bruges til trykt medie, brevpapir, trøjer mm.

Normalt ville jeg selv kaste mig ud i det, men da jeg efter flere dages forgæves forsøg ikke har fået lavet det helt rigtige, tænkte jeg at jeg ville kaste opgaven videre.


Så hvad tager DU for, at lave et logo til mig?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 kr. 

:) Bestiller du idag (søndag) er første udkast færdigt mandag.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvis du vil have en professionel grafiker til at udarbejde det, skal du ikke bliver overrasket over en regning på 10k+ for en komplet visuel identitet (logo og hele svineriet). 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt fra 30 kr. og så op til 10.000 kr. som Anders siger:) Jeg er dog overrasket over hvad man kan få for 5 $ på Fiverr.com af logoer nogle gange:O

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 05:03
Hvor mange stjerner giver du? :

798 kr. Ekskl. Moms :-)

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du have state of the art logo, så smid 1600-1700 på 99designs.com og få nogle af virkeligt dygtige mennesker konkurrere om at vinde din udbetaling (gør de ved at du vælger deres logo) - så får du mange spændende muligheder:)

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 64
Fra  make it stick Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil have et frisk og modern logo, som virkelig udstråler kvalitet, og er så lækkert at man får lyst til at 'slikke' på det, så kan jeg varmt anbefale en amerikaner jeg har fundet.

Her kan du se noget af det han har lavet:

http://www.logoplanetlab.com/logogallery.html

Jeg er faktisk ved at få lavet et logo hos ham nu, og er meget tilfreds med processen, og det foreløbig resultat.

Hvis du vælger den samme produktpakke som mig (klart den bedste synes jeg) så betaler man 1100 kr på forskud, udfylder en formular med beskrivelse af virksomhed, produkt, målgruppe, stil evt farver osv., og så laver han 3 udkast. Kan du ikke li’ nogle af dem, laver han også et 4.. Herefter arbejder man videre med et af de 3/4 koncepter, hvor man diskutere farver, tekst og andre alm. rettelser. Dette kan foregå så længe det skal være, koster ikke ekstra. Han laver løbende logoet om efter de ændringer og forslag man ønsker.

Når man så er tilfreds med resultatet, betaler man de resterende 1100 kr., og så får man tilsendt .ai filer osv. og køber dermed også rettighederne til logoet.

Hvis man ikke kan li’ noget af det han laver, kan man bare stoppe, uden at betale de resterende 1100 kr.. 

Han er i øvrigt en fin fyr, og super prof at arbejde med.

PT. står han shop som værende lukket pga. travlhed, men hvis du ønsker kan jeg sende dig hans email, for ved at gerne vil tage imod nye kunder alligevel.

Mads

http://facebook.com/personalstickers

http://makeitstick.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil kraftigt anbefale https://99designs.com/, hvor du kan få et logo for omkring 1700. Fordelen her er bare at du får mange forskellige designers til at komme med forslag - og du skal kun betale for den du vil have :-)

Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Lookatusnow.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

300kr Inkl Moms.

Kontakt Sjoergensen97@gmail.com

- Sander 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)