Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svært brugerinterface på Freelancer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg været lidt aktivamino i nogle måneder og har stadig rigtig svært ved at navigere mellem de enkelte indslag: det er hele tiden uklart for mig hvor jeg er henne i hierakiet, men det tænker det kommer.

OK Nu har jeg så oprettet en en opgave på Freelancer - her bliver forvirringen total:

Hvorfor skal jeg oprette ny profil og uploade billede?

Jeg har også fået en ny indbakke - tak men jeg har rigeligt i forvejen

Freelancer virker ikke integreret i Amino verdenen og der har jeg også svært ved at finde rundt.

Det tog mig lang tid at finde boksen med opret en ny opgave "Sæt din opgave i udbud" og det er vel en vigtig funktion.

Nu har jeg oprettet opgaven og fået et tilbud, som jeg til om med er glad for - men hvordan skal jeg svare?

jeg endte med en PM  og sagde ja tak til opgaven. så nu vil jeg gerne lukke opgaven. Men jeg kan ikke se at der er kommet nogen bud - så freelanceren bruger sikkert også brugt systemet " forkert"

Nu er situationen at jeg jeg har en Aftale med freelanceren men hvis jeg lukker opgaven får hun en automatisk "nej tak " og Amnio statistikken siger sikkert at jeg udbød en opgave uden at afgive ordre på den :-)

Altså - jeg synes Freelancer er et super alternativ til fx elance.com som jeg har brugt en del og jeg vil gerne bruge Freelancer, det er bare meget svært for mig som udbyder at få det til at fungere.

Jeg vil foreslå at I bruger noget tid på brugerinterfacet så det bliver nemmere at bruge.

/ Peter Hohnen AKA Peter Hohnen på freelancer :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)