Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mange google søgninger resulterer i mange hits eller hvad?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer med stor viden indenfor SEO.

Jeg håber I kan hjælpe mig med dette spørgsmål.

Når jeg bruger google's søgeordsværktøj bliver jeg tit i tvivl om jeg skal vælge søgeord der er mange der søger på eller om jeg skal vælge søgeord der er færre der søger på?

Jeg tænker mere på konkurrencen om kunderne.

Hvis der er mange resultater på et ord eller et 2 delt ord på google, altså dvs flere millioner, så betyder det vel at der er mange der interesserer sig for det de har søgt på eller hvad?

Men på disse ord vil der vel også være enorm stor konkurrence om at få kunderne?

Samtidig hvis der ikke er så mange der søger på et ord eller en frase tænker jeg at der måske er større chance for mig til at få en kunde ind på min side og komme højere op i søgningen på google.

Er der nogen der kan fortælle mig hvilken metode jeg skal bruge for at få flere besøgende?

Jeg har lavet grundlæggende SEO på min hjemmeside selv, med lidt hjælp fra flere af Aminos brugere, tak for hjælpen, men jeg mangler trafik.

Dbh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså med fx Google Search Tool, kan du jo både se konkurrencen og søgninger på et givent ord - hvis det besvarer dit spørgsmål? :)

Og det optimale er vel at finde et søgeord med højt søgeantal og lidt konkurrence.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jens

Hvis jeg springer en hulens masse ævl over og går direkte til sagen, vil mit råd være:

Opret en meget bred google ads kampagne og sæt tracking på(målsporing i google analytics), så du kan se konvertering på hvert enkelt søgeord.

Vent en måneds tid og kig i din Google analytics konto, vælg trafik, søgemaskner,  google -og ving af i topmenuen, at du ønsker at se besøgende MED konvertering.

Nu har  du en liste over de søgeord, der konverterer mest på dit website.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Findkollegie.dk:
Og det optimale er vel at finde et søgeord med højt søgeantal og lidt konkurrence.

Hej Findkollegie

Denne linie besvarer mit spørgsmål og tak for det.

Jeg ved ikke altid hvordan diverse værktøjer skal læses og har derfor svært ved at tyde det du har klargjort i de 2 øverste linier i dit svar.

Jeg er glad for svaret, tak.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:
Opret en meget bred google ads kampagne og sæt tracking på(målsporing i google analytics), så du kan se konvertering på hvert enkelt søgeord.

Hej Jonas

Tak for det gode råd. Det jeg har meget svært ved, på min hjemmeside, i forhold til at opnå konverteringer og kunne måle på dem, er nok at jeg ikke rigtig har noget man kan konvertere noget på.

Jeg har ikke noget nyhedsbrev, der er ikke nogen indkøbskurv og der er heller ikke noget man kan downloade, så man eventuelt kommer til en downloadside.

(Jeg skal nok arbejde på en form for flow gennem min hjemmeside fra forsiden og frem, har jeg hørt fra en kollega).

Jeg har en kontaktform, som jeg kunne lave en side til, man lander på efter endt afsendelse af besked måske?

I det store hele synes jeg det er svært når man ikke sælger andet end ydelser der ikke er i nogen fysisk form.

Er der nogen der har ideer til hvordan man kan sikre konverteringer i forhold til salg af ydelser?

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et ganske almindelig Lead/mail, er jo også en konvertering.

Men du har ret i, at det er knap så målbart, da der er 2 niveauer her.

Jeg ville klart lægge vægt på at tracke henvendelserne pr mail fra din "tak for henvendelsen" side.

Når du opretter den potentielle kunde i dit kundekardotek, kan du med fordel tilføje det keyword, som kunden er konverteret på.

Der er naturligvis meget arbejde i det, men der er også ufatteligt meget arbejde i at optimere et site til de forkerte keywords -og lave det hele om - igen og igen, fordi man famler i tåge og vælger de keywords, der er mest trafik på.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:
Jeg ville klart lægge vægt på at tracke henvendelserne pr mail fra din "tak for henvendelsen" side.

Hej Jonas

Jeg er ved at omstrukturer mine undersider så der kommer til at være specifikke sider for kontaktformen og en tak for henvendelsen side i stedet for at det er samme side.

Så kan jeg måle på hvor mange der fra forsiden kommer til kontaktsiden og derefter udfylder og sender mig en besked.

Tak for svaret.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jens,

Du kan måle konverteringer ved at have 2 forskellige landingssider med hvert sit telefonnummer på, eller hver sin mailadresse.

Den ene side, bruger du kun på Adwords, og der er der vigtigt at du sætter den på noindex, så at den ikke bliver indekseret af Google. Fordi den anden side er stort set magen til, og det er den der ranker i Google`s søgeresultater. Så får du ikke duplicate content.

Nu kan du selv måle hvilken telefon som ringer mest, alt efter hvilke ændringer du har lavet.

God fornøjelse :)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimi

Det var da en fantastisk idé

Tak for det.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)