Personligt kan jeg ikke se noget problem i bindinger når vi snakker SEO, SEO er jo i forvejen en process som ikke bør stoppe, og det er jo heller ikke en engangsfornøjelse.
Jeg har lidt af hvert i min virksomhed. Min oprindelige (tilbage i midten af 90'erne) mission for mig og min virksomhed, var at ALLE skulle have muligheden for at få sig en professionel SEO venlig hjemmeside eller noget helt andet, til overkommelige priser. Og den mission holder jeg stadig lidt fast i... Jeg har både med og uden binding for at ramme flere kundetyper og samtidig også få dem med som måske ikke har de helt store midler, men som alligevel gerne vil have løbende professionel og kompetent hjælp til deres SEO. for ja binder man sig får man også rabat og på den måde kan lidt flere få denne hjælp.
Om det er sikkert at indtræde i en sådan aftale, kommer jo an på dem man har en sådan aftale med og dig selv. Du kan også spørge dig selv om det er sikkert at indtræde i en hvilken som helst anden aftale med binding, fx webhotel, mobilabbonnementer, internet, tv mm. Det handler jo i bund og grund om man stoler på den leverandør man indgår aftalen med. For ja der findes jo brodne kar i alle brancher, og det kan man ikke rigtig gøre så meget ved. Det eneste du kan gøre i den forbindelse er at forhøre dig, samt sætte dig ind i det du gerne vil have, i det her tilfælde SEO.
Jeg personligt går meget op i mine kunders hjemmesider, så meget at jeg ser dem som mine egne, og det er der mange her i tråden som jeg er sikker på også gør.
MVH Kim