Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg sælger min virksomhed! KIG

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Mårslet
Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tak for et godt svar jeg kan forholde mig til! :)

Kan godt se hvad du mener, men har også nogle andre projekter som tror kommer til at tage noget tid som jeg vil i gang med.

Jo det kan man godt gennem affiliatenetværk, men det kræver alligevel tilladelse fra virksomheden - de skal nemlig acceptere en i deres program.

Tror hellere ikke jeg kan få det store ud af det, men hvis jeg kan få mine udgifter dækket som er rundt regnet 1500 kr. så vil jeg være tilfreds. Jeg ønsker selvfølgelig at det bliver en der har lyst til at overtage projektet med gejst til at se hvad det kan drives til. Det synes jeg kunne være sjovt, fordi der vil være penge i det på længere sigt.

Mvh

Nicolaj

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 23:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj.

Som andre er inde på, så tror jeg du vil få mere ud af siden i længden, hvis du arbejder på den når du har tid og overskud til det. Ved godt du nævner du har andre projekter, der kommer til at tage meget af din tid. Men jeg tror ærlig talt ikke at det vil kunne betale sig at sælge siden.

Nu har jeg selv en webshop og tilmeldt f.eks Partner-Ads og så vidt jeg er orienteret om, så er det meget få, der vælger at godkende de forskellige interesserede affiliate sider, der ønsker at reklamere for deres forretning manuelt. F.eks. min godkender alle automatisk, så længe de godkender mine regler der er anvist.  

Men igen, det kan godt være at du er heldig at finde en, der ønsker at overtage projektet, hvis vedkommende overhovedet intet forstand har på at sætte en wordpress side op. For dem der har en smule forstand på det, tager det måske 20 min. Så har du installeret wordpress og smækket et template op.

Jeg synes du skal beholde siden og arbejde på den stille og roligt og på sigt har jeg på fornemmelsen, at den vil tjene dig mere end det du evt. kan få ved et salg nu.

Held og lykke

/martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 01:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes til dels jeg kan relatere mig til den problematik du synes at sidde med, særligt fordi du nævner du har brugt utrolig mange timer på siden - det er også forståeligt at du synes det bør indbefatte et vist afkast ud over prisen på selve etableringen af siden.

Nu sidder jeg selv med en side der efterhånden har vokset sig rimelig stor, har en okay trafik, ingen indtjening, har brugt UTROLIG mange timer på den, haft programmører og lignende sat på den, hvorfor den efterhånden også har kostet mig RIGTIG mange penge. Til stadighed, tror jeg ikke jeg vil kunne finde en køber til den pris jeg selv synes den er værd på baggrund af alt det forudgående og ser den selv mere som en hobby, end en side jeg skal tjene penge på.

Mit bedste bud er som alle de andre, også at du beholder siden og når de 3 måneder er gået, hvor du har rigtig travlt, så måske motivationen er tilbage og du er klar på at give den en skalle. Wink

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 08:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror desværre ikke det er muligt at sælge idéer på den måde som du gør det her, desværre.

Hvis du finder en som synes det er spændende at drive derimod, kunne du jo lave en aftale om at han får 80-90% af virksomheden for at drive den og du beholder resten.

- på den måde viser du, at du stadig tror på idéen, du har bare ikke tid. Og så skulle dine aktier i virksomheden jo gerne være lidt værd over tid.

Ellers, held og lykke med salget :)

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Mårslet
Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen,

Tak for en masse gode svar! Jeg vælger at beholde den, og så prøver at se om jeg kan gøre noget derfra, med mindre der nu kommer en og siger han vil købe den. 

- Simon, det med at beholde en del i virksomheden havde jeg nemlig også tænkt på, og hvis køber vil være interesseret i den ordning så vil jeg gøre det på den måde.

Tak igen for svarerne - Det sætter gode tanker igang igen :)

Fra Randers
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Fuhlendorff Consulting ApS Skrevet kl. 18:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj

Dejligt at se nogle med visioner og idéer, men må nok give de andre lidt ret. Den slags bruger man alt for meget tid og penge på at lave, så det kan slet ikke sælges til de samme penge. Hvis det har været dit værk at lave dette, skal du nok prøve at sætte det igang, få nogle faste kunder ind, skabe en omsætning, og så er der måske mulighed for at du kan sælge idéen men du skal nok ikke regne med overskud. Som siden ser ud nu, syntes jeg det ser ud som en "gratis" udgave på et webhotel, så tror du skal tænke lidt mere i design af siden, især med det du vil sælge, så skal du jo fange folk, og især vække interesse for dine kunder - du bevæger dig jo i en design og modebevidst branche.

Jeg beklager, men tror ikke rigtig på idéen - skab noget omsætning i virksomheden, og du vil have langt større chancer for at komme af med det.

Held og lykke med salget.

Mvh. Martin

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved nu ikke rigtigt, nu når du har afsløret ideen så kan alle jo lave den. Ikke for at fornærme, men tror ikke du får den solgt til nogen god pris.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)