Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg sælger min virksomhed! KIG

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Mårslet
Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle brugere.

Jeg er 19 år og har brugt et halvt år om at bygge en fremragende idé op, synes jeg selv.

Det er en hjemmeside, som har tøjbutikker (herretøj, dametøj, børnetøj), sportudstyr, sko og accessories. Min idé med hjemmesiden er, at det skal være lettere at finde tøjbutikker, som passer bedst til én selv.

- Men hvorfor så ikke bruge Google? .. På Google kan alle komme ind og ligge, og det skal ikke være små ligegyldige virksomheder som er på denne side. Under virksomhederne er der en kort beskrivelser så man finder den der passer bedst til én selv.

I kan se den her, men husk at læse videre hvad jeg skriver når i har besøgt den: www.dressedon.com

Navnet DressedOn skal læses som engelsk som betyder "påklædning" i mindre forstand. 

Jeg har allerede lavet en aftale med 10 virksomheder, hvor jeg får kommision af de køb jeg kan skaffe dem. Kommission lægger somregel på 10% men hos nogle lægger det på 7-8% ca... Måden jeg får kommission er ved, at når folk klikker på butikken inde fra min siden er det et speciel link der gør, at et affiliateprogram registrerer hvor meget der bliver handlet for. 

Jeg har idéer til hvad man kan gøre for at køre konceptet bedre. I starten tænkte jeg det kun skulle være e-mærket, men det er jeg gået fra igen. Jeg tror man kan lokke mange faste brugere til, hvis man laver nogle "stil kategorier" som gør, at hvis man er til pop eller hip-hop så vælger man det, og så kommer de butikker der passer til en.. 

Man kan også lave mest handler og meget mere! - Disse ting kan jeg ikke selv lave, og siden er lavet i wordpress

Jeg er blevet virksomhedsregistreret med denne virksomhed og jeg har brugt rigtig mange timer på det.

_____________________________________________________

Jeg går i 3g på HHX og får så travlt de næste 3 måneder, så jeg ikke vil have tid til at færdiggøre mit projekt. Det er med til at min lyst er forsvundet, desværre.

Jeg vil derfor gerne høre om der er nogle som kunne tænke sig at overtage dette, og få det op at køre. - Så frem vil jeg gerne sælge det til en fair pris.

Håber at høre fra jer.

Min mail er nicolaj-jacobsen@hotmail.com men i er meget velkommen til at skrive her også.

Mvh

Nicolaj Jacobsen

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 20:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at oprette den inde på Virksomhedsbørs her på amino :)

Fra Mårslet
Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, det prøver jeg :)

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad havde du tænkt dig for den?
Fra Mårslet
Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen idé til, hvad man kan tage for sådan noget :) 

Men med alle de timer jeg har lagt i den, og så ved jeg at hjemmeside står ret højt efter alt det der er bygget op.

Så hvis der kommer nogle seriøse bud slår jeg til.

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Debatten er nu sat ind på Amino igen, da debatstarter er blevet Amino Plus medlem.
Tillykke med det og vi glæder os til at give dig en masse fordele på Amino.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Haha ja fedt. En 10 USD template med lidt indhold.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 21:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo ikke en virksomhed det der. Det er en idé at best. Tror du skal være heldig for at få mere end dine udgifter retur for domæne og hosting. Faktisk så synes jeg selv det er dårlig value.

Fra Mårslet
Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Tak for de pæne ord remydk....

Det har kostet mig omkring 500 kroner i alt, og sindsyg meget tid. Over dette har jeg haft en professionel til at hjælpe mig som også har haft udgfiter.

Folk skal købe konceptet, og dette er let tilgængeligt da det hele er bygget op, og jeg allerede har lavet aftaler med flere forskellige virksomheder..

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 22:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme, at jeg er enige med de andre i at du nok ikke skal forvente den helt store sum for siden.

Idéen er udemærket og hvis der var tale om en side stoppet med kvalitetsindhold, masser af gode blogindlæg, flere shops og ikke mindst besøgende. Uden det er der desværre nok ikke den store værdi.

Du siger at du har brugt meget tid på at laver aftaler med virksomhederne, men umiddelbart tænker jeg, at man uden proplemer han finde tilsvarende aftaler ved blot at tilmelde sig enkelte affiliatenetværk?

Jeg syntes da du skulle lade siden ligge i de 3 mdr. hvor du er optaget og så se om ikke motivationen er tilbage efterfølgende. Tror du vil få det optimale ud af at følge siden til dørs, ellers tror jeg desværre ikke der er så meget at komme efter.

Det var ærlige ord fra mig, tag det ikke ilde op, vi er her for at hjælpe hinanden :)

Mvh Thomas

 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)