Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjålet Apple skærm :/

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey kloge aminoer...
Jeg var så uheldig at komme hjem til et indbrud idag, det eneste der blev stjålet var dig min fjernsyn og min Mac skærm, havde heldigvis min MacBook med på farten, mit spørgsmål lyder, kan min Mac skærm spores, det er ikke imacen men Apple thunderbolt skærm hvor su kan tilslutte dine bærbare enheder, håber i kan hjælpe ! Tænker lidt den ikke kan spores når Den kommer i brug da det jo bare er en skærm eller er jeg forker på den ? God weekend

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke tro den kan spores, men du kan melde den stjålet. Hvis den så på et tidspunkt dukker op ved politiet det er din.

De finder ofte tyvekoster som bare ryger på auktion fordi serienummer ikke er meldt stjålet af en person der har mistet det.

rygestop dag for dag

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar, den er selvfølgelig meldt stjålet, og så det vel bare at håbe den dukker op

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

rygestopdoc.dk:

Jeg vil ikke tro den kan spores, men du kan melde den stjålet. Hvis den så på et tidspunkt dukker op ved politiet det er din.

De finder ofte tyvekoster som bare ryger på auktion fordi serienummer ikke er meldt stjålet af en person der har mistet det.

Lige mine ord. Tror det du tænker på er de sporings-software?

Det er mig bekendt kun selve computeren der kan det (Altså imac, macbook osv).

:)

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik det var lige præcis det eg mente, kunne godt være se havde en form af noget i
Skærmen også, men mange tak for svar, jeg må bare håbe den dukker op

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)