Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Liste med ledige affiliate domænenavne - Over 1000 søgninger

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

Hvis du lige nu kan nævne 2 ledige donæmer med over 1000 søgninger, så ser jeg mugligheder i det :)

vh AB

+1 gange en milliard. Jeg har brugt timer i keywords tool for at finde danske affiliate domæneideer, men jeg gør det måske bare forkert når OP ikke ligefrem lader til at have problemer med at finde mange?

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

Hvis du lige nu kan nævne 2 ledige donæmer med over 1000 søgninger, så ser jeg mugligheder i det :)

vh AB

Det kan jeg Skype-Wink

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:

Angrybird:

Hvis du lige nu kan nævne 2 ledige donæmer med over 1000 søgninger, så ser jeg mugligheder i det :)

vh AB

+1 gange en milliard. Jeg har brugt timer i keywords tool for at finde danske affiliate domæneideer, men jeg gør det måske bare forkert når OP ikke ligefrem lader til at have problemer med at finde mange?

Det ville jeg lade op til Sander.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:

Angrybird:

Hvis du lige nu kan nævne 2 ledige donæmer med over 1000 søgninger, så ser jeg mugligheder i det :)

vh AB

+1 gange en milliard. Jeg har brugt timer i keywords tool for at finde danske affiliate domæneideer, men jeg gør det måske bare forkert når OP ikke ligefrem lader til at have problemer med at finde mange?

Jeg elsker at sidde og lege med det her, hvilket også er en af de primære grunde til, at det kunne være noget, som jeg ville kunne tilbyde andre, da jeg finder det spændende og interessant. Det er ikke noget jeg ville gå død i her med det samme, da det kan holde mig kørende mange timer af gangen Skype-Smile

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

lav det som en webshop hvor man kan søge indenfor forskellige nicher uden at få navnene naturligvis.

lav en forholdsvis høj stykpris, baseret på antal mdl. søgninger - brug den som index for prisen.

lav så en rabatordning ved køb af flere samtidige domæner.

lav evt. en klippekortløsning ved siden af.

så tror jeg du har en god forretning.

så skal der selvfølgelig være nyhedsmails, når der kommer opdateringer, og du finder rigtig gode domæner etc.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

tilføjelse:

lav det så man kan filtrere sin søgning i din shop på:

sprog

com, net, org

dk

andre populære .....

resten.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:

lav det som en webshop hvor man kan søge indenfor forskellige nicher uden at få navnene naturligvis.

lav en forholdsvis høj stykpris, baseret på antal mdl. søgninger - brug den som index for prisen.

lav så en rabatordning ved køb af flere samtidige domæner.

lav evt. en klippekortløsning ved siden af.

så tror jeg du har en god forretning.

så skal der selvfølgelig være nyhedsmails, når der kommer opdateringer, og du finder rigtig gode domæner etc.

Super fed feedback Deleuran, tak for det Skype-Wink

Planen var ikke at lave en webshop lige til at starte med, da jeg ville tjekke hvor stor interessen var på det marked. Efter diverse forslag her i tråden, så kunne jeg til at starte med, godt finde på at lave auktioner herinde, med en meget lav startpris, på lister med eks. 10 ledige domænenavne med 1000 eksakte søgninger om måneden. Skype-Wink

Men jeg ville helt sikkert tage det med en webshop med til videre overvejelse Skype-Smile

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger nogle gange denne: netnationen.dk. Og hvis der er noget der skulle koste penge så synes jeg det skulle være netnationen.dk

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:
lav det som en webshop hvor man kan søge indenfor forskellige nicher uden at få navnene naturligvis.

Så kan folk jo bare gå ud og købe dem selv, hvorfor skulle de købe i gemmen hans webshop, den forstår jeg ikke helt?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

J. Deleuran:
lav det som en webshop hvor man kan søge indenfor forskellige nicher uden at få navnene naturligvis.

Så kan folk jo bare gå ud og købe dem selv, hvorfor skulle de købe i gemmen hans webshop, den forstår jeg ikke helt?

vh AB

Det jeg går ud fra, at han mener, er at det skulle være en webshop, hvor man kunne købe adgang til de forskellige navne. Eksempelvis kunne der ligge et ledigt domænenavn til salg for 100 kroner med 2000 søgninger, og når man så købte det navn, så ville man få navnet oplyst, og derefter kunne man så gå ind og registrere det hos sin egen domænepusher Skype-Wink

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)