Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Liste med ledige affiliate domænenavne - Over 1000 søgninger

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:

Mange tak skal du have :-)

Mht. pris er det svært at sige. 100 domæner i en liste lyder alligevel voldsomt nok.

Du må gøre op med dig selv, om det er mest optimalt at lave mindre lister til mindre beløb, eller større lister til større beløb - hvad vil du kunne sælge mest af? Jeg hælder mest til den første.

Mht. selve listerne, hvad er det så helt konkret, du vil finde et domæne ud fra? Jeg har fundet mange keywords med mange lokale eksakte søgninger om måneden, og hvor der er et eksakt domæne ledigt - men hvor der er al for meget konkurrence i forvejen.

Konkurrencen har jeg ikke fundet en løsning på endnu. Umiddelbart skulle det bare være keywords, med dertilhørende ledigt domæne, og over 1000 eksakte søgninger om måneden Skype-Wink

Og så er jeg enig med dig i, at det nok ville være bedst at lave mindre lister til mindre priser Skype-Wink

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Der findes en service som den du beskriver for engelske søgeord, men her er der jo flere at vælge imellem. Jeg foretrækker en abonnementservice fordi:

1) Færre om buddet, færre der deler eller videresælger lister

2) Der kommer hele tiden nye domænenavne til på nye produkter og koncepter

Jeg vil faktisk stærkt fraråde dig at sælge lister da disse vil blive delt gratis eller folk vil splejse og så er de igen intet værd.

Jeg synes faktisk du har en god ide og jeg ville godt betale 'gode' penge for det. Med det mener jeg en hel del mere end dit oprindelige forslag. Det kræver selvfølgelig at man får nogle gode navne.

Den udenlandske service koster til sammenligning $39 pr. måned.

Husk at give mig besked hvis du går videre med ideen!

Hvad hvis man solgte disse lister enkeltvis? Altså at du eksempelvis købte en liste med 10 ledige navne, som jeg ikke solgte til nogen andre. Om andre selv finder dem kan man ikke være herre over, men herfra ville de kun ryge over disken en gang. Hvad du så ville gøre med dem, det er op til dig Skype-Wink

For som der er blevet nævnt tidligere i tråden, så ville en abonnement service måske ikke være den bedste løsning, da der så på et tidspunkt måske ville være rigtig mange om buddet, og så var man ikke sikker på, at man fik valuta for pengene, hvis man ikke nåede at registrere nogle af navnene selv. Skype-Wink

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det ville også virke. Det vigtigste er at undgå at en stor liste bliver offentlig tilgængelig. Et forslag kunne være at du lavede disse lister og så gav lidt ekstra oplysninger fx niche og antal søgninger, så man bedre kunne vælge mellem lister.

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Han kan vel være ligeglad om folk splitter ved køb af en liste, så længe han får det fulde beløb.

Folk kan vel også snyde ved abonnementsordningen og splitte et abonnement.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej han kan ikke være ligeglad om folk spiller og så deler en liste, selvfølgelig ikke for så tjener han ikke nogen penge.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Jo, det ville også virke. Det vigtigste er at undgå at en stor liste bliver offentlig tilgængelig. Et forslag kunne være at du lavede disse lister og så gav lidt ekstra oplysninger fx niche og antal søgninger, så man bedre kunne vælge mellem lister.

Det med at opdele i nicher og antal søgninger er en super idé Skype-Wink

Hvad med prislejet, og antal domæner på hver liste. Hvad lyder mest realistisk der? Snakker vi en gennemsnits pris på hvert domæne på 1, 2, 5, 10, 20 eller 50 kroner, eller hvad vil lyde mest realistisk? Skype-Smile

Bedste hilsner,

Sander

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Og folk kan ikke splitte ved hans abonnementsløsning eller hvordan?

Det er svært at undgå at folk snyder på en eller anden måde.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Erik Hamre:

Jo, det ville også virke. Det vigtigste er at undgå at en stor liste bliver offentlig tilgængelig. Et forslag kunne være at du lavede disse lister og så gav lidt ekstra oplysninger fx niche og antal søgninger, så man bedre kunne vælge mellem lister.

Det med at opdele i nicher og antal søgninger er en super idé Skype-Wink

Hvad med prislejet, og antal domæner på hver liste. Hvad lyder mest realistisk der? Snakker vi en gennemsnits pris på hvert domæne på 1, 2, 5, 10, 20 eller 50 kroner, eller hvad vil lyde mest realistisk? Skype-Smile

Bedste hilsner,

Sander

Jeg vil anbefale dig at starte højere end det du tror folk vil betaleWink

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Jeg vil anbefale dig at starte højere end det du tror folk vil betaleWink

Haha, det er jo et bredt felt at bevæge sig over Skype-Wink

Men jeg må diskutere lidt med mig selv om en pris - har bare ikke noget at gå ud fra Skype-Smile

Bedste hilsner,

Sander

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du lige nu kan nævne 2 ledige donæmer med over 1000 søgninger, så ser jeg mugligheder i det :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)