Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Liste med ledige affiliate domænenavne - Over 1000 søgninger

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag goddag Skype-Wink

Jeg går med en lille idé i maven, som jeg mangler lidt feedback på. Hvordan ville du have det med at betale et lille beløb om måneden, for at få en ugentlig liste med ledige affiliate/MFA domæne navne, med over 1000 eksakte lokale søgninger om måneden?

Alle domænenavnene ville være ledige i de øjeblik de bliver offentliggjort, og så kunne der eventuelt være en premium service, så man kunne få et par domænenavne hver uge, som kun en selv fik at se. Du undgår at sidde og lede efter nye nicheidéer, og kan simpelthen bare starte den ene side efter den anden, og begynde at tjene flere penge.

Er det noget du ville betale et sted mellem 20-99 kroner for om måneden? 

Bedste hilsner,

Sander Skype-Wink

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er alt for billigt. Det er jo mest værd hvis der var færre om budet.

Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville personligt ikke betale for den ydelse, og har også på en tvivl på hvor mange der egentlig ville det. Jeg vil synes det er en meget bedre idé, at folk kan tilmelde sig dit nyhedsbrev, som du sender ud ugentlig med ledige gode affiliate domænenavne. Du kunne så tjene penge på at lave affiliatelinks til f.eks. Meebox, hvor man kan købe domænenavne.

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Det er alt for billigt. Det er jo mest værd hvis der var færre om budet.

Det kan der være noget om. Hvad ville du være villig til at slippe, for at få en dugfrisk liste ind i indbakken hver uge, med ledige navne? Skype-Wink

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svært ved at se, at idéen holder, desværre :-)

Mange kan jo selv anvende de forskellige værktøjer, der stilles gratis til rådighed på nettet - såsom Google's keyword tool.

En metode du måske kunne bruge var at lave en kæmpe liste med attraktive domænenavne, lave statistik over hvor mange søgninger de har samlet m.v., og så sælge det på én gang for et beløb - i stedet for at binde dig selv til at lave lister hver måned med domænenavne.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:

Jeg har svært ved at se, at idéen holder, desværre :-)

Mange kan jo selv anvende de forskellige værktøjer, der stilles gratis til rådighed på nettet - såsom Google's keyword tool.

En metode du måske kunne bruge var at lave en kæmpe liste med attraktive domænenavne, lave statistik over hvor mange søgninger de har samlet m.v., og så sælge det på én gang for et beløb - i stedet for at binde dig selv til at lave lister hver måned med domænenavne.

Det lyder sgu som en god idé Martin Skype-Wink

Det ville give en bedre arbejdstruktur, hvis man ikke skulle binde sig til at finde nye hver uge, det har du ganske ret i. I hvilket prisleje skulle man så ligge i, hvis der nu var snakke om en læste på eks. 100 navne, med minimum 1000 eksakte søgninger?

Bedste hilsner,

Sander Skype-Wink

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Både og, tænker jeg...

Hvis der nu var rigtig mange, som købte dette abonnement, så ville den liste med domæner jo blive rippet med det samme, den bliver sendt ud - og så står der folk tilbage, som ikke lige nåede at tjekke deres mail, og nu er alle domænerne taget...

Men du kunne jo prøve? :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Ørskov:

Både og, tænker jeg...

Hvis der nu var rigtig mange, som købte dette abonnement, så ville den liste med domæner jo blive rippet med det samme, den bliver sendt ud - og så står der folk tilbage, som ikke lige nåede at tjekke deres mail, og nu er alle domænerne taget...

Men du kunne jo prøve? :-)

Tak for feedbacken Kevin!

Ja, du har formodentlig nok ret i, at mange af navnene vil blive rippet hurtigt, hvis der var mange som abonnerede. Derfor var jeg også vild med den idé der blev nævnt tidligere i tråden, angående en fremgangsmåde hvor jeg udarbejdede en liste, og solgte et hvis antal til en fast pris Skype-Wink

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak skal du have :-)

Mht. pris er det svært at sige. 100 domæner i en liste lyder alligevel voldsomt nok.

Du må gøre op med dig selv, om det er mest optimalt at lave mindre lister til mindre beløb, eller større lister til større beløb - hvad vil du kunne sælge mest af? Jeg hælder mest til den første.

Mht. selve listerne, hvad er det så helt konkret, du vil finde et domæne ud fra? Jeg har fundet mange keywords med mange lokale eksakte søgninger om måneden, og hvor der er et eksakt domæne ledigt - men hvor der er al for meget konkurrence i forvejen.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en service som den du beskriver for engelske søgeord, men her er der jo flere at vælge imellem. Jeg foretrækker en abonnementservice fordi:

1) Færre om buddet, færre der deler eller videresælger lister

2) Der kommer hele tiden nye domænenavne til på nye produkter og koncepter

Jeg vil faktisk stærkt fraråde dig at sælge lister da disse vil blive delt gratis eller folk vil splejse og så er de igen intet værd.

Jeg synes faktisk du har en god ide og jeg ville godt betale 'gode' penge for det. Med det mener jeg en hel del mere end dit oprindelige forslag. Det kræver selvfølgelig at man får nogle gode navne.

Den udenlandske service koster til sammenligning $39 pr. måned.

Husk at give mig besked hvis du går videre med ideen!

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)