Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook-side til firma

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et spørgsmål vedrørende oprettelse af en facebook-side til ens firma.

Når man vil opretter en side og går ind på Facebook, står der nederst "opret en side for ... en virksomhed".

Men hvis jeg følger proceduren her, vil Facebook hele tiden have, at man knytter en profil til siden, og hvis man fravælger dette, finder Facebook alligevel frem til ens navn og knytter siden til min profil. Resultatet er, at siden kommer til at være en underside på min profil og ikke en selvstændig side.

Er det sådan, der skal være? Hva' gør I andre? Hvordan opretter man en firmaside uden at det tilknyttes en eksisterende Facebook-profil?

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det mest normale er at en person opretter en facebook-side. Er der nogen grund til du ikke vil gøre det på denne måde? 

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er vist også den eneste lovlige metode, så vidt jeg ved. Siden kommer stadig til at lægge helt for sig selv, du kan blot administrere den og stadig tilknytte flere admins etc. inde fra din profil af.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Krogslund Jensen:
Dette er vist også den eneste lovlige metode, så vidt jeg ved. Siden kommer stadig til at lægge helt for sig selv, du kan blot administrere den og stadig tilknytte flere admins etc. inde fra din profil af.

Det er muligt og tilladt/"lovligt" at oprette en facebook-side, uden at oprette profil.

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er det denne side du tilgår, når du opretter en Facebook-side?

https://www.facebook.com/pages/create.php

MVH

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg opretter facebook sider til mine hjemmesider, så opretter jeg bare en ganske almindelig facebook side under kategorien "virksomhed".

Facebook siden bliver tilknyttet din profil, sådan at du kan administrere den, men den bliver IKKE en del af din private profil - det bliver en facebook side "for sig selv" :-)

Håber det kan bruges

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis Yes

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Det er det, der er mit problem, for hver eneste gang, jeg har forsøgt, tvinger Facebook mig til at knytte en eksisterende profil til facebook-siden.

Nu er det noget tid siden, jeg sidst forsøgte, så det kan da godt være, at Facebook er ændret siden hen.

Mit gæt er at du benytter samme mail ved oprettelse som du bruger til din private profil. 

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:

Mit gæt er at du benytter samme mail ved oprettelse som du bruger til din private profil. 

Det kunne godt hænge sammen... Kan ikke huske, om jeg rent faktisk prøvede med en anden email-adresse, men det kan jeg jo prøve...

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Poul Madsen:
Det kunne godt hænge sammen... Kan ikke huske, om jeg rent faktisk prøvede med en anden email-adresse, men det kan jeg jo prøve...

Hvis det ikke virker kan jeg godt oprette siden for dig, så kan du bare få den :)

- Alexander Baandrup Larsen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)