Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd"

Søgeresultater - visning af disse?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 1.320
Fra København N
Tilmeldt 16. feb 12
Indlæg ialt: 262

Hej alle.

Ja så spørger han sgu lige igen - men det er jo en hel ny verden det her!

Når jeg søger efter diverse ting på Google, er der forskel på hvordan resultaterne bliver vist.

Blandt andet:

Hvordan kan det være at et enkelt søgeresultat fylder så meget her, kontra den almindelige ene linje? Er det fordi de har et fyldestgørende sitemap, eller er der bare så mange undersider, så for at spare brugeren af Google for SPAM på siden, så bliver det i realiteten 'forkortet'?

Det var lige et kort spørgsmål her fra morgenstunden, som jeg snart har tænkt over i et stykke tid :)

Amino-karma 4.206
Fra Odense
Tilmeldt 4. jun 06
Indlæg ialt: 933

Elias Sørensen
Fra Veronté
Skrevet 12-04-2012 kl. 10:29

Det du ser er 'Sitelinks'.

Du kan læse mere om dem her: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=da&topic=8523&answer=47334

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Amino-karma 1.320
Fra København N
Tilmeldt 16. feb 12
Indlæg ialt: 262

Tak for hurtigt svar!

Deres support-database er jo næsten uendelig, men det er ikke altid til lige at finde ud af hvad man skal søge på!

Så det er simpelthen noget der bliver gjort automatisk af Google, hvis de anser det for at være af betydning?

Amino-karma 236
Fra København
Tilmeldt 10. aug 10
Indlæg ialt: 55

Filipp Ignatov
Skrevet 13-04-2012 kl. 18:01

Kasper:
Så det er simpelthen noget der bliver gjort automatisk af Google, hvis de anser det for at være af betydning?

Jep, og når de gør det har du også mulighed for at fjerne dem, dog ikke tilføje, det er noget de selv styrer.

Har du brug for hjælp med dit SEO? Skriv til mig!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: