Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skrivebordsplads ved Århus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

Vi står måske med muligheden for at benytte nogle rigtig pæne kontorlokaler i Risskov ved Aarhus (bygget i dette årtusinde, men nærmere adresse er ikke relevant pt.). Dog er der meget, meget mere plads end vi selv har brug for.

Er der nogen der kender til om folk gider dele storrumskontor med andre virksomheder. Det skal forstås som om, at det primært vil være tanken at man kan leje sig ind til et allerede opstillet skrivebord med stol og et stik til internet samt evt. mulighed for at låne et mødelokale. Der vil også være ubemandet kantine som man kan nyde frokosten i. 

Der vil være 5-6 personer i samme rum, så det er ikke et kæmpe stort og larmende rum. 

Lokaliteten er god, det er meget tæt på motorvejen og jo også ganske tæt på Århus med gode busforbindelser, så jeg kan forestille mig at det er et attraktivt sted at bo. 

Altså, med andre ord, kunne du finde på at placere din lille virksomhed i sådan et kontorfællesskab? Og hvad er en fair pris for en skrivebordsplads med ovenstående faciliteter? 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Frands,

Der er mange iværksættere, som leder efter "den rette" skrivebordsplads.

Nogle af de ting, der tæller allermest for de, som søger, er:

  • Pris pr. måned
  • Adgang til mødelokale - evt. med projektor, whiteboard o.lign
  • Hvilken typer virksomhed er de øvrige virksomheder i fællesskabet
  • Er der gode parkeringsfaciliteter lige udenfor ejendommen eller i umiddelbar nærhed af den
  • Er der frokoststue eller kantinefaciliteter
  • Adgang til fri kaffe / kaffeautomat / fælles indkøb af kaffe

I Favrskov kommune, hvor min virksomhed har baser, er der en del kontorfælleskaber. De har alle i et eller andet omfang annonceret med omfanget af ovenstående faciliteter.
Og som nævnt er prisen pr. skrivebordsplads en meget vigtig faktor.

Håber du kan bruge det til noget.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Adgang til fri kaffe / kaffeautomat / fælles indkøb af kaffe

Jaaaaaa men er der nogen der har indbygget en hel kaffebar ;-)

Risskov er et super område - priser på kontorpladser i området svinger mellem 1000 til 3000 alt efter hvilken service der er tilknyttet. 

/Søren

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:
Jaaaaaa men er der nogen der har indbygget en hel kaffebar ;-)

Søren, der er næppe noget kontorfællesskab i kongeriget med så fabelagtig en kaffeordning som hos jer på Trøjborg. Skype-Smile

Men det er også et helt urimeligt grundlag for sammenligning.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frands,

Hvis du kigger på lokalebasen så vil sådanne en plads i Århus  koste ca 1000 - 15000 kr om månden

Mvh Jesper 

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

  • Pris pr. måned
  • Adgang til mødelokale - evt. med projektor, whiteboard o.lign
  • Hvilken typer virksomhed er de øvrige virksomheder i fællesskabet
  • Er der gode parkeringsfaciliteter lige udenfor ejendommen eller i umiddelbar nærhed af den
  • Er der frokoststue eller kantinefaciliteter
  • Adgang til fri kaffe / kaffeautomat / fælles indkøb af kaffe

Der er ingen tvivl om at prisen skal være fornuftig for alle parter. Som lokalerne ser ud vil det uden tvivl være muligt at lave et mødelokale som kan bruges til deling. 

Virksomhedstyperne - ja vi er selv en virksomhed der bruger tid på udvikling, men det giver selvfølgelig rigtig god mening at have virksomheder der kan have gavn af hinanden i huset. 

Der er masser af parkeringspladser samt separat personale og kundeindgang, så kunderne ankommer til en parkeringsplads hvor de ikke skal køre og lede efter et sted at parkere. 

Der er en frokoststue og så vidt jeg ved også et lille køkken, men ikke noget man umiddelbart ville kunne ansætte en kok i. Så frokostordning ville enten være fælles og udefra eller et par køleskabe. 

En fælles kaffe/the ordning er bestemt også en god ide. I vores tidligere kontorfællesskab har vi bestemt også erfaret nogle ting som var gode og dårlige. Een af de dårlige ting var, at man ikke havde adgang til køleskab eller kaffemaskine. Man kunne købe i kantinen inden for åbningstiden - punktum!   Ikke så optimalt for os selv, der ofte er på stedet i weekender og om aftenen.

John Nielsen:

Håber du kan bruge det til noget.

Bestemt! Alt info kan bruges!

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var noget af et interval? Skulle der stå 1500? Big Smile

 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)