Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af excel og pdf filer.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.
Jeg har følgende udfordring.
Jeg har nogle excel og pdf filer jeg gerne vil sælge, hvordan undgår jeg kopiering ? Altså hvordan undgår jeg at kunde køber hos mig og derefter bare sender filen videre til andre?

Mvh Nikolaj

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

den eneste måde er at tilfører kundens navn til pdf dokumenter. excel kan du jo låse med kode på felterne

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave noget snedigt kode, som kobler op til en online SQL-database, hver gang regnearket åbnes. Herfra kan programmet undersøge, om den kopi der bliver anvendt er en registreret kopi. Regneark er generelt nemme at bryde, hvis man er tilstrækkeligt listig.

PDF-dokumenter er virtuelt umulige at sikre, medmindre du konverterer dem til "billeder" og lægger dem på en sikret hjemmeside med betalingsadgang.

Et andet alternativ er online regneark: http://moneynet.dk

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GrN.dk. 
Jeg er ikke så meget inde i sådan noget kode halløj :-), kan du gå lidt mere i dybden? 

Har været ind på moneynet.dk.
Kan forstå at Macro's ikke er mulige på et online regneark og derfor er dette ikke end løsning.

Mvh Nikolaj.  

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Jeg tror dit næste skridt er, at du finder nogen, der kan hjælpe dig. Jeg kan hjælpe mod betaling, men det kan være, der er en flink Amino, der kan hjælpe dig gratis :-)

Ja, regneark på moneynet.dk er uden macroer.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 32
Fra  recourse Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan fjerne muligheden for at åbne og kopiere .pdf dokumenter hos andre end brugeren der har købt dem i adobe's digital edition.

Excel dokumenter afhænger det lidt af hvad der skal beskyttes? data validering kan du bruge til at beskytte din formler.

vh

FT

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FranktheTank. 
Tak for dit svar.

I øjeblikket arbejder jeg mest på nogle excel filer.. de skal beskyttes mod piratkopiering?? kan dette lade sig gøre??

Mvh Nikolaj 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

En mulighed er at 'vandmærke' køberens pdf med personlige oplysninger som adresse, Tlf og lignende. Det er de færreste der har lyst til at have deres oplysninger delt på nettet.

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor pokker dog ikke bare sige Fedt hvis folk pirat kopierer mig? 

Fordi de fleste pirater køber faktisk. Når de engang når dertil du ved :-)

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

#Erik Hamre: 

Tak for dit indlæg, dette vil jeg overveje. Dette kunne være en løsning :-). 

#Lurks in the dark:

Det må du meget gerne uddybe for mig?? :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)