Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mac eller PC, hvad skal jeg vælge?

Side 7 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen Martin...

Nu er Thunderbolt jo altså mere end blot et HDMI stik... altså.. Diskussionen startede med at kunne sætte flere skærme op til brug på et kontor/arbejdsmæssig sammenhæng og altså ikke til brug på et kontor og JO der er også HDMI til tilslutning på TV - og hvis du vil kan du købe Apple TV og så streame live billeder, spil m.v. trådløst til dit tv.. Pris omkring 800,- kr... så helt ærligt!

Det kan du ihvertfald ikke med Windows som standard og såvidt jeg ved er der hellere ikke hardware på markedet, som lige gør det i alle programmer, nemt og hurtigt - latency er MEGET lav..

Din Androide Telefon.. Tja. Har du Apple TV kan du jo bare streame trådløst til dit Apple TV og hvor meget bruger du HDMI på din Android telefon?

!

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa igen..

Det er jo en neverending story og du har ganske sikkert oplevet alt det du skriver - men det er virkelig ikke hvad man oplever i trykkerier, reklamebureauer og blandt professionelle - selv i blandede miljøer...

Men som man siger kun en tåbe frygter ikke havet og jeg gider egentlig ikke diskutere det her mere.. jeg skrev før og det mener jeg stadig... Hvis man har en PC og er glad for det - så fred være med det.... Alle os der har Mac er bare MERE produktive, kreative og glade mennesker... Sorry :-)

Jeg kender snesevis af PC brugere der SUKKER efter at få en Mac... 

Fred være med dit korstog - I am over and out... Faktisk synes jeg at du skriver så meget vrøvl at det ødelægger en reel forståelse for valget mellem to systemer...

God weekend trods alt!

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Reitoft:

Hejsa igen..

Det er jo en neverending story og du har ganske sikkert oplevet alt det du skriver - men det er virkelig ikke hvad man oplever i trykkerier, reklamebureauer og blandt professionelle - selv i blandede miljøer...

Men som man siger kun en tåbe frygter ikke havet og jeg gider egentlig ikke diskutere det her mere.. jeg skrev før og det mener jeg stadig... Hvis man har en PC og er glad for det - så fred være med det.... Alle os der har Mac er bare MERE produktive, kreative og glade mennesker... Sorry :-)

Jeg kender snesevis af PC brugere der SUKKER efter at få en Mac... 

Fred være med dit korstog - I am over and out... Faktisk synes jeg at du skriver så meget vrøvl at det ødelægger en reel forståelse for valget mellem to systemer...

God weekend trods alt!

/Morten

jeg kunne også tænke mig en Mac computer vis der fandtes en efter mit behov kan klare stød , regnvejr og har batteri til over 12 timer , men nu er de fleste Mac tynde så der er hverken batteri der kan holde den tid og der er nogle mennesker en PC er bedste til da det er efter deres behov og den er de mest produktive med

jeg vil ikke sukke efter en Mac efter den først knækket i stykke første gang jeg tabte den , det skal kunne holde til noget vil jeg mene en bærbar computer skal gøre

jeg må erkende det er mystisk at i sige i er mere produktive fordi i har en Mac computer derved betyder det vel du laver det samme som mig med din computer  eller en anden person , men går du udenfor i regnvejr med din Mac computer nogle gange skal lige findes info sider du tit i tog der svinger meget så skal den klare stød , men jeg kunne skrive alle mulig personer for vi har alle samme forskellige behov

skal din computer holde 12 timer , jeg ved der er fordele og ulemper ved både Mac computer og PC computer , men vis du lever Mit liv så fred med det og gør det samme det tror jeg bare ikke

I alt det jeg vil frem med , man vælger den computer der er bedste egnet til sine behov og for nogle er Mac computer ikke det bedste valg og for nogle er andre er Mac computer det bedste valg sådan er det bare , man vælger den computer der opfylder sine behov

Der er simpelthen så mange behov man kan have og derved svært lige at sige hvilken computer der er bedste af alle for rigtige mange har forskellige behov og rigtige mange mennesker i denne verden er forskellige nogle skal have et tegne programmer eller de spil det fungere bedre på den Pc end den Mac computer andre skal have noget redigering med film eller lave hjemmesider det fungere bedste ved en Mac computer måske så de vælger en Mac computer

Jeg synes det er OK at mennesker har forskellige behov , så dette her er en evig tråd for du er ikke mig og jeg er ikke dig , lad os nu vælge det der er bedste for vores behov , det er vel OK man gør det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten vi bliver aldrig enige :)

Gider slet ikke begynde på Apple Tv :=) 

Men jeg vil anbefale trådstarter at kigge på Hp probooks de fås i alle størrelser og til ethvert behov

Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for alle de gode svar!!
Men en ting jeg stadig undre mig over, hvorfor skulle jeg bruge min computer i regnvejr? Jeg tar' ikke engang min mobil frem i regnvejr...

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

I så fald vil jeg anbefale en rigtig god forsikring Wink

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jørgensen:
I så fald vil jeg anbefale en rigtig god forsikring Wink

Det er faktisk en rigtigt god pointe, vi havde sidste år et indbrud i vores kontor fælleskab, og alle Mac's blev taget, mens der var masser af PC'er som tyvene ikke gad havde, så det er med at havde indbos forsikringen iordren :-)

På den endnu mere humoristiske side, kan man se en masse gode grunde til at vælge Mac her:

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Martin Jørgensen:
I så fald vil jeg anbefale en rigtig god forsikring Wink

Det er faktisk en rigtigt god pointe, vi havde sidste år et indbrud i vores kontor fælleskab, og alle Mac's blev taget, mens der var masser af PC'er som tyvene ikke gad havde, så det er med at havde indbos forsikringen iordren :-)

På den endnu mere humoristiske side, kan man se en masse gode grunde til at vælge Mac her:

Mac computer fylder tit mindre end PC , men mange PC holder til mere altså dem er mere også ikke kun indenfor men sider udenfor med computer , på et kontor er Mac jo på bordet i toget sider man ved siden af andre mennesker de kan side drikke vand de spilde på ens computer

Der er forskel på alle mærker PC nogle er dårlige andre er gode , jeg har ikke de bedste erfaringer med Mac da jeg har mine behov og det er meget og de skal kunne holde til lidt af hvert , når man er på farten i tog med mere

Jeg ville vis jeg var tyv også tage det der vejre mindste for det er nemmere at bære

morsom video vis man er Mac fan fan og der findes ingen andre computer i hele verden der kan være bedre for nogle mennesker til deres behov , det jeg har forstået i tråden omkring computer er på alle leder faconer mod holdbar , fart , programmer er Mac bedre og derfor mener nogle at Mac er kan opfylde alles behov , jeg dog uenig Mac er ikke bedste computer til mennesker der er nogle der har nogle behov hvor en PC opfylder deres behov.

Jeg er ikke Mac hader , men heller ikke så ekstrem Mac fan at jeg mener denne computer er det bedste valg lige vel hvad og hvilken person du er .

lige 3 ting jeg har bemærket , så sig vis det er forkert

minus jeg kender Mac , der ikke batteri tid på mange af dem over 12 timer det findes der mange PC , men de vejre mere

de holder til mindre hvad jeg ved , men de er også tynde computer

jeg ved ikke om de kan køre alle verdens programmer bedste, men det tror jeg ikke det lyder i hvert fald mystisk

Det jeg mener er Mac computer er et godt valg for nogle mennesker til deres behov andre har nogle andre behov og der er PC bedste valg , det jeg har forstået i prøver forklare at Mac computer vil altid være bedste valg lige vel hvilken som helst krav man har til sin computer jeg er dog uenig , der er nogle der har nogle krav hvor PC er det bedste valg  .

Men kan godt til nogles valg er Mac det bedste valg , men det holder tråden i gang og nogle bedre svar , end givet når der siges at Mac er bedste valg på alle leder og kanter som man læse nogle skriver , der mangler jeg nogle forklaringer , men kunne sikkert også være dejligt for andre at få en fuldendt forklaringer at fra dem som mener at Mac er bedste valg lige vel hvad , dog tror jeg ikke på det kan gives for alle computer modeller de er forskellige og mennesker har forskellige behov så det er meget sikkert vil jeg mene at der for ekstrem mange mennesker er det bedste valg en PC da de er meste produktive med en PC .

jeg ved udmærket og jeg er 100% sikker og enig at Mac er bedste valg for rigtige mange mennesker , der hvor vi diskuttere nu er , det er ikke altid det bedste valg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 7 ud af 7 (68 indlæg)