Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge en prof. til SEO og til fornuftige priser! Nogle anbefalinger?

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh gud der burde være en gratis dansk "Seo for begyndere" ebook gratis et sted på nettet.

Har sendt dig en privat besked trådstarter.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Birkedal:

Mikael christiansen:

man kommer ikke ud om at den man beder o....

Er det kun mig der ikk forstår et ord af det her?

Nej, det er ikke kun dig, jeg har aldrig rigtigt kunne dechifrere indholdet i Mikaels indlæg, desværre. Jeg er sikker på han mener det godt og der helt sikkert guldkorn gemt i teksten.


Til emnet:
Jeg har desværre ikke nogen jeg kan anbefale, men jeg ved at Jacob Kildebogaard, har sammen med en seo-gut startet Webjuice som helt sikkert er værd at tage med i overvejelserne.

Jeg har derimod nogen jeg vil fraråde, men jeg synes det er forkert at gøre i her. Du evt. skrive til mig i privat besked :) 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Erik Hamre:
Jimi Hove's resultater kender jeg ikke så meget til men det kommer vil nok til fremover.

Jeg kender ikke Jimi IRL, men resultaterne har han allerede skabt;) Og kan han optimere sit eget site så fornemt, så kan han jo egentlig hjælpe alle!!!

Jeg har det lidt med al den hjælp jeg har fået igennem amino de sidste 5 år, at det er oftest Value For Money!

Det er egentlig et godt princip som begge parter har det godt med. Ligesom når jeg køber en vin til en 50 kr. som smager af 90. Det giver mig lyst til at handle igen og igen.

Og hvorfor give 2000,- i timen for SEO til en simpel opgave, hvis jeg kan få det til 200,- Jeg har selv opgaver i mit firma der giver mig en meget høj timepris. Det er fordi jeg lige på et nicheområde kan noget helt særligt, så det er der intet galt i. Når efterspørgslen til den type arbejde er der, så er jeg klar, da jeg naturligvis synes det er lidt sjovere at tjene 5-10 gange i timen end det jeg plejer;)

Så der er plads til os alle!!! Er det ikke skønt???

BH

Lars

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mikmira:

Så der er plads til os alle!!! Er det ikke skønt???

Yes Og fordi noget er billigt behøver det ikke at være det værste lort.

 

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 78
Fra  JustBid24 Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen nævner René Madsen?

Skulle han ikke være en af de bedste, vist fra GreenClickMedia:)

Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 78
Fra  JustBid24 Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har intet kendskab til GreenClickMedia, skulle have en af de bedste til SEO - René Madsen?

Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Herinde - på Amino må man ikke hænge folk/virksomheder ud og "tale" dårligt om dem.

Vil du vide noget konkret omkring enkelte forhold kan du spørge i en privat mail. Du kan også se disse under de forskellige profiler (under billed) - send privat mail.

Der kan jo være at ingen kender vedkommende, men også at nogle mener at vedkommende ikke er så god ?

Har du selv fået ham anbefalet ?

Du kan jo også altid google og se om der kommer noget skidt frem.

Generelt vil jeg råde dig til at se dig rigtig godt for. Der er utroligt mange klamphugger derude, og måske speciaelt i en branche der er svær at gennemskue, megfet lidt gennemsigtigt.

Held og lykke

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Martin. Selvfølgelig findes der nogle eksperter som kan lave vilde resultater i selv de mest konkurrende brancher/søgeord, men omvendt er der også mange nemme opgaver hvor det ikke kræver ret meget at komme på side 1. Der er det nok at læse et par artikeler om basic seo og så er det bare at gå i gang.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)