Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge en prof. til SEO og til fornuftige priser! Nogle anbefalinger?

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 78
Fra  JustBid24 Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver et øreauktionssite :)

Skal til at få gang i noget konvertingen, og det havde jeg tænkt mig at gøre gennem SEO.

Jeg har 19 produkter, så det skal højst bestå af 19 ord.

Jeg vil som alle andre, gerne være på side 1 :) Yderligere har jeg hørt noget om linkbuilding, at det høre sammen med SEO?

 

mvhDali

Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!

Fra Odense
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Seo og konvertering er i min verden to forskellige parametre. 2+2 giver ikke 4 i denne verden. Med det mener jeg, at selvom du øger dine besøgende med dobbelt så meget, så er der ikke nogen garanti for du sælger noget.

Du bør isolere seo- og konerteringoptimering.

Hvordan er din konvertering nu?
Start med at øg den - find ud af hvilke ord som giver konvertering.

Den hurtigste måde at lave effektiv seo som arbejder hånd i hånd med konvertering er at skyde nogle adwords af med højt budget i 1 mdr. Det giver dig en masse god data, som du derefter kan arbejde med.

Sørg for du ikke bliver snydt derude!

Online manager

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

JustBid24:

Jeg driver et øreauktionssite :)

Skal til at få gang i noget konvertingen, og det havde jeg tænkt mig at gøre gennem SEO.

Jeg har 19 produkter, så det skal højst bestå af 19 ord.

Jeg vil som alle andre, gerne være på side 1 :) Yderligere har jeg hørt noget om linkbuilding, at det høre sammen med SEO?

 

mvhDali

Tag fat i Mikkel Demib eller Thomas Rosenstand, og ja de er dyre, men du kommer altså længere med deres hjælp og til en billigere pris end hvis du hyrer en SEO klovn :-)

Ellers hvis dit site er på engelsk så prøv at tage fat i John Kibuuka han har en profil og er min svoger :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

.. vil bare lige nævne at der efterhånden findes en del i DK som ikke er seo-klovne fordi de ikke hedder Rosenstand eller Demib. At der så findes en del klovne, det er en anden snak :)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Duelund:
Den hurtigste måde at lave effektiv seo som arbejder hånd i hånd med konvertering er at skyde nogle adwords af med højt budget i 1 mdr. Det giver dig en masse god data, som du derefter kan arbejde med.

Tror du mener SEM.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Angrybird:

Tror du mener SEM.

vh AB

Jeg tror nu han mener seo, da det han siger et han kan via at skyde en adwordskampagne af kan få et godt indblik i hvilke ord og sætninger som der er forretning i. Det arbejder han så videre med, da han så ved hvilke ord han skal seo-optimere hen imod

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:

Angrybird:

Tror du mener SEM.

vh AB

Jeg tror nu han mener seo, da det han siger et han kan via at skyde en adwordskampagne af kan få et godt indblik i hvilke ord og sætninger som der er forretning i. Det arbejder han så videre med, da han så ved hvilke ord han skal seo-optimere hen imod

Nemlig, det gør det lidt nemmere, så kan man se hvilke ord der konvertere bedst.

Men jeg mener nu han er forkert på den når han siger at SEO og konvertering er i hver sin boldgade.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min fejl.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KTJ-Media.dk:
Men jeg mener nu han er forkert på den når han siger at SEO og konvertering er i hver sin boldgade.

Ja eftersom at brugervenlighed er en meget stor del af seo, så hænger det ikke helt sammen. Det er det som er noget lort når man begiver sig ind den verden som hedder seo, man finder ud af at man nærmest skal mestre alt indenfor online markedsføring :D

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

KTJ-Media.dk:
Men jeg mener nu han er forkert på den når han siger at SEO og konvertering er i hver sin boldgade.

Ja eftersom at brugervenlighed er en meget stor del af seo, så hænger det ikke helt sammen. Det er det som er noget lort når man begiver sig ind den verden som hedder seo, man finder ud af at man nærmest skal mestre alt indenfor online markedsføring :D

Ja det er jo det :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)