Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting i Sverige

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal lave en hjemmeside for en kunde beregnet til det svenske marked og har fået fornemmelsen af, at det bedste er at hoste det i Sverige mht. søgevenlighed.

Nogle, der kender en nem og god hostingudbyder i Sverige, nu hvor Meebox endnu ikke er startet der? Smile

Det skal blot bruges til en præsentationsside i Joomla!

1-click installation ønskes. Men helst ikke Surftown....

Nogle med erfaringer?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bare bruge meebox.

ip-adressen er jo ikke altafgørende. Den er bare en enkelt ting google kigger på.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Hvorfor ikke bare bruge meebox.

ip-adressen er jo ikke altafgørende. Den er bare en enkelt ting google kigger på.

Det ville jo passe mig glimrende at bruge meebox. Men mener du ikke det har en betydning mht. synlighed på den svenske Google?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej overhoved ikke.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Karsten Sønderup Hansen:

Hvorfor ikke bare bruge meebox.

ip-adressen er jo ikke altafgørende. Den er bare en enkelt ting google kigger på.

Det ville jo passe mig glimrende at bruge meebox. Men mener du ikke det har en betydning mht. synlighed på den svenske Google?

Det er EN af de cirka 200 ting som google kigger på. Hvis hjemmesiden skal ranke på keywords med rigtigt meget konkurrence, så er det en god idé og få alt med, men det er ikke ret meget du vinder ved at have ip'en i samme land.

Den kunde jeg rådgiver mest aktivt lige nu er gået fra en dårlig hjemmeside med dansk ip (ikke i top 100 på google) til en bedre løsning i wordpress hos mig, hvor start indeksering var nr. 11 på et af de vigtigste keywords. Min server har tysk ip.

Min holdning og erfaring er, at det ikke er altafgørende. På lige fod med det ikke er altafgørende at keyword er i domænenavnet. Men det er en lille fordel.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant erfaring/holdning fordi synes ellers tidligere at der har været nogle diskussioner om at det var et must at man lå på det pågældende lands ip adresser.

Fik på et tidspunkt et link til at man kunne få en service som var eks. reg til Sverige men at det kunne være en server i dk som den forbinder til.

Men hvis man ved søgeord kan skabe dette på en dansk server er det jo godt.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

Interessant erfaring/holdning fordi synes ellers tidligere at der har været nogle diskussioner om at det var et must at man lå på det pågældende lands ip adresser.

Fik på et tidspunkt et link til at man kunne få en service som var eks. reg til Sverige men at det kunne være en server i dk som den forbinder til.

Men hvis man ved søgeord kan skabe dette på en dansk server er det jo godt.

Så længe f.eks. google kan se at det er en svensk hjemmeside er det ikke noget problem. Men det er et lille plus at have en svensk ip, ind til den dag søgemaskinerne opdager der er noget der hedder EU.

De debatter jeg har fulgt på området, var sjovt nok farvet af danske webhotel udbyderes udsagn.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)