Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisors relationer til kunder

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med finansøkonomstudiet, og skal til at skrive hovedopgave med emnet "Relationer i revisionsbranchen". Jeg vil i den forbindelse lave en markedsundersøgelse, og derfor har jeg udarbejdet et spørgeskema. Hvis du har en virksomhed, eller har ansvaret for en, så vil det glæde mig, hvis du vil svare på spørgeskemaet. Besvarelsen tager kun ca. 2 minutter, og alle besvarelser er anonyme. Du kan svare på spørgeskemaet ved at klikke på nedenstående link:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGtaNDFEZnJFMUR6SnFLcDZ2eGFSUUE6MQ

Hvis I desuden har nogle gode ideer til noget jeg bør behandle i min opgave, så er I velkommen til at komme med input. Også hvis I har titler på nogle bøger, der vil være interessante.

Med venlig hilsen

Katrine

Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kan hjælpe mig?

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 8
Fra  Luna Regnskab Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kathrine

Jeg håber du får mange svar.

Jeg arbejder selv i branchen og er af den klare overbevisning at en personlig relation er vigtig.

I min bogholderi virksomhed har jeg tit en meget tæt kontakt med mine kunder. Især de personligt ejede.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om din undersøgelse og dit projekt, når du er færdig.

Hvis du har tid og lyst, så må du meget gerne sende mig noget på det. bh@lunaregnskab.dk

På forhånd tak og held og lykke med det hele,

Vh Britt Hemmingsen

Luna Regnskab

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

godt opbygget enkelt spørgeskema - det kan I roligt kaste jer ud i fellow aminos

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britt Hemmingsen

Jeg skal aflevere min opgave den 29. maj, og skal til en efterfølgende eksamen i denne. Jeg er meget spændt på, hvad jeg får ud af min undersøgelse, men du må meget gerne få resultaterne af denne. Jeg sender dem til dig på mail, når jeg engang bliver færdig. Er det kun undersøgelsens resultat du vil have, eller er det hele opgaven du godt kunne tænke dig at læse igennem? Det er en opgave på ca. 35 sider.

Venlig hilsen Katrine

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 8
Fra  Luna Regnskab Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare send hele opgaven - det lyder spændende.

 

Held og lykke med det.

Vh Britt

Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint spørgeskema, hurtig, nem og overskuelig.

Jeg vil også gerne læse din opgave, skal jeg bare sende min email til dig?

Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rosen af spørgeskemaet.. det var netop meningen, at det skulle være hurtigt, nemt og overskueligt, for at jeg kunne få så mange besvarelser som muligt..

Send din e-mail i en PM, så skal jeg sende opgaven når jeg er færdig..

Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay har jeg gjort :-)

God skrivelyst!

Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået ca. 15 besvarelser på mit spørgeskema fra folk herinde. Er der ikke flere der kan hjælpe mig? Det tager ikke lang tid at besvare, og jeg skulle gerne have en del flere besvarelser.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)